معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف و باران در تمامی محورهای مواصلاتی زنجان جریان دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - یوسفی بابیان اینکه در حال حاضر آزادراه‌های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین و جاده‌های ترانزیت زنجان به میانه، زنجان به خرم دره - ابهر برفی است، گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی استان نیز ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه بارش برف و کولاک موجب مسدود شدن مسیر قرایی در جاده دندی شده است،گفت: هم اکنون بارش برف در همه جاده‌های اصلی و فرعی استان جریان دارد و سطح جاده‌ها هم لغزنده است.

او از هموطنان خواست تا در شرایط جوی فعلی از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام به انجام سفر حتما از سالم بودن اتومبیل و  پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و خودروی خود را به  به تجهیزات زمستانی اعم از پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

یوسفی می گوید: رانندگان و مسافران هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند تا در ادامه مسیر گرفتار مشکلات ناشی از شرایط جوی نشوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها  با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

به گفته یوسفی در حال حاضر اکیپ های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.