بیشتر فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا در استان، واکسن تزریق نکرده‌ یا سه دوز واکسیناسیون کامل را انجام نداده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-علی رئوفی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم اولویت نخست و اصلی این ستاد است، گفت: با توجه به این موضوع، مردم تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا را با جدیت انجام دهند.

وی گفت: فرمانداران، بخشداران و مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان، تلاش مضاعفی در راستای جلوگیری از عادی انگاری داشته باشند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی پیگیری و نظارت شود.

معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک و کاهش تجمع گفت: جلوگیری از تجمع بیش از ۲۰ درصد ظرفیت در تالارهای پذیرایی ضروری است و همچنین لازم است، با توجه به شرایط شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا، رستوران ها حداقل به مدت یک هفته، غذا را به صورت بیرون بر ارائه دهند.

رئوفی گفت: با توجه به فصل گردشگری در استان هرمزگان، رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف، بازارها و مجتمع های تجاری، مورد تاکید ویژه است.

وی گفت: در خصوص مدرسه ها و دانشگاه‌ها نیز تعطیلی عمومی نداریم اما به اقتضای شرایط هر مرکز آموزشی، در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برای اینکه تا عید نوروز شرایط بهتری به لحاظ مدیریت بیماری کرونا داشته باشیم، اجرای مصوبه‌ها این ستاد به طور جدی از سوی کمیته‌های مرتبط و دستگاه‌های مسوول پیگیری و نظارت شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
لطفا آمار این را بدهید که هر فرد فوت شده چند دوز واکسن زده بوده است