سرمربی تیم فوتبال بارنزلی انگلیس به بقای تیمش در رقابت‌های چمپیونشیپ خوشبین است.

باشگاه خبرنگاران جوان- پویا اسبقی سرمربی ایرانی -سوئدی که در ماه نوامبر (اواخر آبان) به عنوان سرمربی جدید بارنزلی منصوب شد، با وجود این که تیمش در انتهای جدول چمپیونشیپ به سر می‌برد نسبت به آینده خوشبین است و ابراز امیدواری کرد که این تیم در رقابت‌های چمپیونشیپ باقی بماند.

اسبقی پیش از دیدار امروز برابر کاونتری گفت: امروز نسبت به یک هفته پیش خوشبین‌تر هستم و این نشان می‌دهد که در فوتبال تقریباً آخرین نتیجه احساس شما را تعیین می‌کند. کسب پیروزی در هفته گذشته حس خوبی دارد و اعتماد به نفس زیادی به ما می‌دهد. "

بارنزلی با هدایت اسبقی پیش از بازی هفته گذشته برابر کوئینز پارک رنجرز در ۱۱ بازی نتوانسته بود حتی یک پیروزی به دست آورد و از ۳۳ امتیاز ممکن فقط ۳ امتیاز کسب کرده بود. در این شرایط از نیل وارناک به عنوان جانشین بالقوه سرمربی ایرانی بارنزلی نام برده شد تا این که این تیم شنبه هفته گذشته در خانه برابر  PQRبه برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

به نوشته footballleagueworld، برد یک بر صفر هفته گذشته مقابل کوئینزپارک رنجرز می‌تواند آغاز فصل جدیدی برای شاگردان اسبقی باشد که همچنان برای بقا می‌جنگند و در صورت پیروزی و یا تساوی مقابل کاونتری، بالاتر از دربی کانتی و پتربورو قرار خواهند گرفت.

بارنزلی در حال حاضر با ۱۷ امتیاز از ۳۰ بازی در انتهای جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار