استاندار کرمانشاه گفت : راه اندازی مراکز تفریحی و پارک‌ها در شهر‌های استان ضرورت دارد از شهردار کرمانشاه درخواست می کنیم تا راه‌اندازی شهربازی مدرن و تله کابین را در اولویت کاری خود قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت : زیباسازی شهر‌ها تاثیر بسیاری در افزایش روحیه مردم دارد و شهرداران باید این مهم را در اولویت قرار دهند.

به گفته استاندار کرمانشاه متاسفانه از جلسه قبلی که با شهرداران داشته ایم هنوز هیچ اتفاقی در شهر‌ها نیفتاده و از ورودی شهر‌ها می‌شود متوجه شد که کار درخوری برای زیباسازی شهر‌ها صورت نگرفته است.

زیباسازی شهر‌ها نیازمند اعتبارات سنگین نیست و با کمترین اعتبار و حتی با کمک گرفتن از خود مردم می‌توان در این زمینه اقدام کرد و نیاز است که شهرداران در این زمینه خلاقیت و مدیریت داشته باشند.

شهرداران باید در کنار پاکدستی و سالم بودن، تحول گرا هم باشند و اگر شهرداری نمی‌تواند تحولی در شهر ایجاد کند بهتر است کنار برود.

زیباسازی شهر‌ها از سوی شهرداران اولویت قرار دارد از این پس گزارش اقدامات زیباسازی شهرها و انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری باید در جلسات ارائه شود.

علاوه بر زیباسازی، باید مناسبت‌ها در شهر‌ها خود را نشان دهد و اگر جشنی و میلادی داریم باید در شهر‌ها خود را نشان دهد.

نوروز را در پیش داریم و می‌طلبد که شهرداران تلاش مضاعفی برای زیباسازی شهر‌ها داشته باشند.

شهرداران سهم بسیاری در زنده کردن شهر‌ها دارند و ما نیاز داریم شهر‌هایی زنده و پرجنب و جوش داشته باشیم.

این مهم است که محیطی با نشاط در شهر‌ها ایجاد کنیم و برای همین توجه به ایجاد پارک‌ها و مراکز تفریحی بسیار حائز اهمیت است.

جای تاسف است که در شهر‌های استان مراکز تفریحی که باید را نداریم و بویژه در شهر کرمانشاه حتی یک شهربازی در خور نداریم.

شهردار کرمانشاه باید مسئله راه اندازی شهربازی و تله کابین را در اولویت کاری خود قرار دهد و باید از بهترین وسایل و تجهیزات در شهربازی ایجاد شده استفاده شود.

میزان کمک‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به شهرداران باید مشخص باشد تا شهرداران بتوانند طبق آن برنامه ریزی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.