رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : دانشگاه رازی با تمام توان و ظرفیت و پتانسیل علمی در رشته‌های مختلف برای خدمت به توسعه، پیشرفت و حل مشکلات و مسائل کاملا آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمدنبی احمدی گفت : باید ارتباط عمیقی بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و اداری به وجود بیایید و مدیران استان در زمینه‌های تخصصی از توان پژوهشی، تخصصی، تحقیقاتی و مشاوره‌ای و ارزیابی دانشگاه رازی استفاده کنند.

به گفته رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه در همه زمینه‌ها توان علمی خوبی برای رسیدگی علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، مشاوره‌ای و ارزیابی پروژه‌ها و طرح‌ها دارد و همچنین در زمینه تکنولوژی‌های نو، راه اندازی استارتآپ‌ها و خانه‌های خلاق نیز از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از این پتانسیل‌ها استفاده کنند.

دانشگاه رازی در دانشکده علوم اجتماعی مرکز مشاوره‌ای قدرتمند در راستای رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی استان دارد که مسئولان برای رسیدگی به مباحث اجتماعی از توان علمی این مرکز استفاده کنند.

دانشگاه رازی کرمانشاه مرکزیت علمی غرب کشور، دانشگاه مادر و معین استان است، که امیداوریم مدیران از ظرفیت‌ها و پتانسیل این دانشگاه در راستای حل مشکلات و مسائل استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.