نمایشگاه ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با محوریت مشهد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - رئیس کمیسیون اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در روز‌های هفتم تا دهم اسفند ماه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی و مشهد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بهترین فرصت برای نمایش دستاورد‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی میان دو شهر "دوشنبه" و مشهد بوده و می‌تواند عایدات بسیاری در پیشبرد اهداف مشترک این دو جغرافیای دوست و همسایه فراهم آورد.

مجید دبیریان گفت: پیوند‌های فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور ایران و تاجیکستان می‌تواند موجب توسعه خدمات، ارتقا ظرفیت‌های بین المللی و خدمات فنی و مهندسی شود.


بیشتر بخوانید




رئیس کمیسیون اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور گردشگران و زائران تاجیکستانی در مشهد ظرفیتی ارزشمند بوده که بایستی تقویت گردد، با توجه به اینکه ظرفیت پروازی میان مشهد و تاجیکستان تنها یک مرتبه در هفته صورت می‌پذیرد، باید در راستای حل این مسئله با مساعدت و همراهی مقامات کشوری ایران و تاجیکستان و وزارت راه و شهرسازی کشور اقدام کرد.

 سفر‌های خارجی در مدیریت شهری با طی کردن فرآیند در کمیسیون سفر‌های خارجی و تایید امور بین الملل شهرداری مشهد صورت پذیرفته و در این صورت، تیم کارشناسان و مدیران شهری به سفر‌های بین المللی اعزام می‌شوند، یکی از اهداف مهمی که در این نمایشگاه دنبال می‌شود، توسعه گردشگری فرهنگی و اقتصادی و تجلی شعار «مشهد، جهانشهر برکت و کرامت» است.

انتهای پیام//ف.ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.