سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آن کلمه‌ای که برای من استفاده کرده‌ای برای خودت و شما شخصیت خودت را نشان دادی.

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با گل‌های حامد پاکدل و رضا اسدی بازیکنان تعویضی خود از سد تیم آلومینیوم اراک عبور کند و با کسب ۴۱ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی باقی بماند.

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک پس از بازی گفت: هم پرسپولیس می‌توانست برنده باشد و هم می‌شد ما برنده باشیم و اگر باهوش بودیم شاید می‌شد بازی حتی مساوی شود. کادر فنی پرسپولیس در اراک به ما تبریک گفت و ما هم به رسم ادب به آن‌ها تبریک می‌گویم.

رسول خطیبی در جریان این مسابقه از داور بازی کارت زرد گرفت.

خطیبی گفت: از کیفیت داوری واقعا راضی نیستم. ما در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم آن هم در صحنه‌ای که ما یک فرصت تک به تک داشتیم، ولی داور آفساید گرفت و گل حامد پاکدل هم در شرایط مشکوک به آفساید رقم خورد، اما این مسائل می‌گذرد و اشتباهات داوری ایرادی ندارد، اما نوع صحبت کردن پیام حیدری برای من عجیب بود. من فکر می‌کردم او خیلی با شخصیت است، ولی طوری صحبت می‌کرد که در شان داور یک بازی نبود. او طوری با کادر فنی ما حرف می‌زد که کلاسش داوری ما را پایین آورد. داوران ما، چون کارت قرمز دارند فکر می‌کنند هر کاری که دوست دارند می‌توانند انجام بدهند. آن کلمه‌ای که برای من استفاده کرده‌ای برای خودت و شما شخصیت خودت را نشان دادی. از این بابت ناراحت هستم که در بازی به این خوبی داور شخصیتش را این مدلی نشان داد.

پایان خبر/

باشگاه خبرنگاران/ ورزشی/ فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۳:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
آقای خطیبی ، این برخوردها نوعی اظهار لطف داوران محترم به لنگپولیس است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
شانس اوردی پاپا مسعود نیست دیگه
آخرین اخبار