امام جمعه کرج گفت : دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب اسلامی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی گفت: اگر حقایق انقلاب توسط خودی‌ها روایت نشود دشمن این حوادث را به صورت وارونه و تحریف شده روایت می‌کند، باید جلوی لجن پراکنی دشمن گرفته شود و گاهی در داخل برخی مغرضانه عمل می‌کنند.

او گفت: آگاه سازی باید بدون ایجاد فتنه و دعوا، مستدل و محکم و عمار گونه و بدون تعصب وتعلقات جناحی باشد و روشنگری باید بدون اتهام زنی انجام شود.

امام جمعه کرج با اشاره به سوم اسفند ماه سالروز کودتای رضا خان و روز تجلیل از اسرا و مفقودین گفت: انگلیس با راه اندازی این کودتا دست اندازی به منافع ایران را در دستور کار قرار داد.

او می گوید: انگلیسی‌ها بعد از جنگ جهانی اول برای دست اندازی بیشتر به منافع ایران به ۲ عنصر سیاسی و نظامی داشتند.

امام جمعه کرج، گفت: عنصر سیاسی سید ضیاءالدین طباطبایی و عنصر نظامی رضا خان میر پنج بود و در پشت پرده به این توافق رسیدند که بعد از فتح تهران سید ضیاء الدین به عنوان نخست وزیر اداره کشور را به دست بگیرد.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس هر روز یک روحانی در دفاع از کشور شهید شده است گفت: امروز هم روحانیت جلودار همه حرکت‌های خیرخواهانه و مفید به حال ملت است و در همه جریانات و اتفاقات مهم حضور مسئولانه دارد.

امام جمعه کرج با بیان این که امروز هم روحانیون در کنار مردم در اجرای اقدامات خیرخواهانه از جمله مدافعان سلامت، مدافعان حرم و کمک به مردم در مسائل مختلف نقش اثر گذاری دارد، گفت: معاندان داخلی و خارجی برای تخریب این قشر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد توجه به زاد و ولد و فرزند آوری، گفت: یکی از اهداف هر کشوری تنظیم جمعیتی است و فرصت هشت ساله ایران نباید از دست برود و نهاد‌های تبلیغی و ترویجی باید با تقسیم کار در سطح افکار عمومی برای این موضوع فرهنگسازی و اقناع کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به این که تذکرات رهبری معظم انقلاب باید در مورد برجام و هسته‌ای جدی گرفته شود، گفت: ملت ایران محکم روی استکبار ستیزی و آرمان خود ایستاده است و در مورد برجام و ایفای تعهدات طرفین نیز باید راستی آزمایی انجام شود.

او با اشاره به این که از آمریکا بعید است که اقدام درستی داشته باشد، گفت: رفتار آمریکایی‌ها با افغانستان و بالا کشیدن پول‌های این کشور به بهانه حادثه ۱۱ سپتامبر چهره آمریکا را نمایان کرد.

به گفته امام جمعه کرج  روش‌های دشمن را باید شناخت و یاد گرفت، جنگ روایت‌ها یکی از ترفند‌های دشمن است.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.