تیم دختران ایران با پیروزی مقابل نپال به عنوان نائب قهرمانی مسابقات پیش مقدماتی جهانی دست یافت. 

به گزارش فدراسیون تنیس؛ پنجمین روز رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی در ۲ بخش دختران و پسران برگزار شد.

در بخش دختران، صبا خیرمنش به عنوان نخستین نماینده ایران به مصاف حریف خود نپالی خود رفت و در نهایت با نتیجه ۴-۶ و ۳-۶ حریف را شکست داد. یاسمن یزدانی نیز با نتیجه ۳-۶ و ۲-۶ برابر دیگر نماینده نپالبه پیروزی دست یافت و دختران ایران با کسب مقام دومی به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

به این ترتیب دختران ایران به همراه تیم‌های سریلانکا و نپال به مسابقات مقدماتی آسیا صعود کردند. این مسابقات از تاریخ ۲۸ اسفند ماه امسال تا ۲ فرودین ما سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.  

در بخش دختران این رقابت ها، یاسمن یزدانی، صبا خیر منش و فردخت علیمی و در بخش پسران، مانی ملاعسگری، رادین فهیمی و مانی کاردان به عنوان نمایندگان ایران حضور پیدا کردند.

 ندا دیبایی به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی به عنوان مربی تیم پسران، عباس خیلتاش مدیر فنی تیم و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست، تیم‌های اعزامی را همراهی کردند.

تیم ملی پسران زیر ۱۴ سال ایران با برتری مقابل میربان به فینال مسابقات دیش مقدماتی جهانی و مقدماتی آسیا راه یافت.

 تیم پسران ایران به مصاف سریلانکای میزبان رفت. در اولین مسابقه در بخش انفرادی رادین فهیمی با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ از رقیب شکست خورد. در دومین دیدار مانی کاردان با نتیجه ۱-۶ و‌۲-۶ نماینده سریلانکا را مغلوب خود کرد. 

در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب مانی کاردان و رادین فهیمی و با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل تیم سریلانکا به پیروزی دست یافت و این رقابت در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پسران ایران به پایان برسد و  آن ها به همراه تیم دختران به فینال مقدماتی آسیا صعود کنند.

این دوره از رقابت‌ها از ۲۵ بهمن ماه در سریلانکا برگزار شده و فردا با برگزاری دیدار پایانی پسران به پایان می‌رسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار