۳۰۷ عنوان کتاب پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تالیف شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه پژوهش، ۳۰۷ عنوان کتاب در این دانشگاه منتشر شده، گفت: ۳۶ عنوان آن در مرکز کردستان شناسی تالیف و مرتبط با مسائل خاص استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - قباد میمنت آبادی گفت: این دانشگاه در حوزه کار‌های پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل دارد و دانشنامه شهر سنندج نیز توسط دانشگاه آزاد و با همکاری شهرداری و شورای این شهر منتشر شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می گوید: در حال حاضر ۱۱۴ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و در مجموع ۱۳۵ هزار جلد کتاب در همه واحد‌های این دانشگاه در استان وجود دارد.

او از فعالیت و چاپ هفت نشریه معتبر در این دانشگاه خبر داد و گفت: در دانشگاه آزاد واحد سنندج به تازگی چند مرکز خاص تحقیقاتی راه اندازی شده است که در حوزه‌های تخصصی از جمله کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی به دستگاه‌ها و مردم خدمات می‌دهند.

به گفته میمنت آبادی: اخیرا مجوز مرکز مطالعات خانواده را دریافت کردیم که هشت گروه پژوهشی در حوزه‌های مختلف اقتصاد، حقوق و مسائل اجتماعی در این مرکز مشغول به ارائه خدمات هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می گوید: در حال حاضر در ۲۴ رشته دوره کاردانی، ۸۶ رشته کارشناسی، ۸۲ رشته کارشناسی ارشد و ۳۲ رشته دکترای این دانشگاه، دانشجو پذیرش می‌شود.

او گفت: هم اکنون ۲۲۰ دانشجوی خارجی به ویزه از اقلیم کردستان عراق نیز در واحد‌های مختلف این دانشگاه در سطح استان مشغول به تحصیل هستند و امیدواریم در آینده از کشور‌های دیگر نیز دانشجو داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار