سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه پژوهش، ۳۰۷ عنوان کتاب در این دانشگاه منتشر شده، گفت: ۳۶ عنوان آن در مرکز کردستان شناسی تالیف و مرتبط با مسائل خاص استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - قباد میمنت آبادی گفت: این دانشگاه در حوزه کار‌های پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل دارد و دانشنامه شهر سنندج نیز توسط دانشگاه آزاد و با همکاری شهرداری و شورای این شهر منتشر شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می گوید: در حال حاضر ۱۱۴ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و در مجموع ۱۳۵ هزار جلد کتاب در همه واحد‌های این دانشگاه در استان وجود دارد.

او از فعالیت و چاپ هفت نشریه معتبر در این دانشگاه خبر داد و گفت: در دانشگاه آزاد واحد سنندج به تازگی چند مرکز خاص تحقیقاتی راه اندازی شده است که در حوزه‌های تخصصی از جمله کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی به دستگاه‌ها و مردم خدمات می‌دهند.

به گفته میمنت آبادی: اخیرا مجوز مرکز مطالعات خانواده را دریافت کردیم که هشت گروه پژوهشی در حوزه‌های مختلف اقتصاد، حقوق و مسائل اجتماعی در این مرکز مشغول به ارائه خدمات هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می گوید: در حال حاضر در ۲۴ رشته دوره کاردانی، ۸۶ رشته کارشناسی، ۸۲ رشته کارشناسی ارشد و ۳۲ رشته دکترای این دانشگاه، دانشجو پذیرش می‌شود.

او گفت: هم اکنون ۲۲۰ دانشجوی خارجی به ویزه از اقلیم کردستان عراق نیز در واحد‌های مختلف این دانشگاه در سطح استان مشغول به تحصیل هستند و امیدواریم در آینده از کشور‌های دیگر نیز دانشجو داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.