افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت نان در چهارمحال و بختیاری

با تصویب شورای آرد و نان چهارمحال و بختیاری، متناسب با هزینه‌های واحد‌های نانوایی قیمت نان در استان اصلاح و هر قرص نان ۱۰۰ تومان گران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای طاهری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به توافق‌نامه‌ای که با اتحادیه نانوایان استان بسته شده است افزایش قیمت نان مشروط به ارتقای کیفیت، رعایت بهداشت و رعایت وزن چانه‌ها و زمان طبخ نان است.

در صورتیکه این سه شرط رعایت نشود قیمت نان به روال سابق بازمی‌گردد و ۱۰۰ تومان ارزان‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید


در هر شهرستان دو تیم سه نفر متشکل از نماینده تعزیرات حکومتی، یک بازرس بسیجی و یک بازرس از سازمان جهادکشاورزی بر نحوه پخت، رعایت بهداشت و وزن چانه‌ها نظارت می‌کند و در صورتیکه استاندارد‌ها رعایت نشود با آن واحد مطابق دستورالعمل‌های موجود برخورد می‌شود.

تنوع نان‌های پخته شده در چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های این سازمان برای ارتقای کیفی نان مصرفی مردم است و تلاش شده تا با الگوگیری از استان‌های همدان و خراسان رضوی نان‌های باکیفیت و متنوعی به مردم ارائه شود که در همین راستا برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

توزیع هوشمند نان از دیگر برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است و تلاش می‌شود که مردم بتوانند در قالب یک نرم‌افزار نان مصرفی خود را درب خانه تحویل بگیرند.

یک هزار واحد نانوایی فعال در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و سرانه مصرف آرد استان به ازای هر فرد هشت کیلوگرم در ماه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
خوزستان ۴۵ درصد گرون شد
آخرین اخبار