معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر زوجین نابارور می‌توانند به بیمارستان فاطمیه مراجعه و بسته حمایتی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- رضا طهماسبی از ارائه خدمات ناباروری در استان همدان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از زوج‌های نابارور استان در قالب قانون جوانی جمعیت با سازمان‌های بیمه‌گر جلساتی برگزار شد و خوشبختانه مشکلات رفع شده است.

او گفت: با سازمان‌های بیمه‌گر توافق صورت گرفته و هماهنگی لازم با بیمارستان فاطمیه نیز انجام شده تا در ارائه بسته حمایتی به زوجین نابارور بر اساس قانون جوانی جمعیت مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: قرار است بیمه‌ها و بیمارستان حداکثر حمایت را از زوجین نابارور داشته باشند، در حال حاضر، زوجین نابارور می‌توانند به بیمارستان فاطمیه مراجعه و خدمات حمایتی دریافت کنند.

طهماسبی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مشکلات با همکاری بیمارستان و سازمان‌های بیمه گر برطرف شده و آماده ارائه بسته‌های حمایتی بر اساس مصوبات بالا دستی هستیم.

این مسئول گفت: به بیمارستان فاطمیه نیز تاکید شده از لحاظ اجرایی در صورت ایجاد مشکل مراتب را اطلاع دهند تا شاهد کندی در روند ادامه این بسته حمایتی نباشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با سازمان‌های بیمه گر توافق شد که بر اساس دستور العمل کشوری در این خصوص عمل شود تا مشکلی در ادامه روند ارائه خدمت به زوج‌های نابارور نداشته باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.