رییس مرکزآموزش فنی وحرفه‌ای دزفول گفت: ۲ مرکز آموزش جوار و بین کارگاهی انجمن صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان  و بین کارگاهی شرکت کشاورزی جلگه در این شهرستان افتتاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  مسعود اوژن گفت: مرکز جوار کارگاهی مرکزی است که از لحاظ تجهیزات آموزش، مستقل از جریان تولید بوده ویک واحد به تنهائی یا چند واحد می‌توانند آن را تأسیس و اداره نمایند.

به گفته او مرکز جوار بین کارگاهی مرکزی است که در آن امر آموزش با استفاده از امکانات خط تولید انجام می‌گیرد.

 رییس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای دزفول می‌گوید: در مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی آموزش مورد نیاز واحد‌های صنعتی، تولیدی یا خدماتی به صورت باز آموزی وتکمیل مهارت کارگران شاغل در واحد یا واحد‌های تولیدی، آموزش کارگران جدیدالاستخدام، آموزش تخصص‌های جدید بر حسب نیاز صنایع وآموزش افراد تغییر شغل یافته ارایه می‌شود.

این مقام مسئول با توجه به مشوق‌هایی که برای تاسیس این نوع مراکز برای واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی و... در نظر گرفته شده است، از همه مدیران واحد‌های مذکور خواست  برای تاسیس این نوع مراکز جهت توانمندسازی نیرو‌های کار شاغل، به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه و جهت دریافت دستورالعمل نحوه راه‌اندازی برای این مهم، اقدام کنند

این ۲ مرکز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور علی فرهمندپور فرماندار ویژه و مسعود اوژن رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دزفول  افتتاح شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.