نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش درخصوص لزوم تکریم پیشکسوتان ارتش و دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان ارتشی به مدت سالیان دراز برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های بسیاری کرده و خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بیشتر چنین جلساتی، می گوید این مردان بزرگ، نمونه‌های ایثار و تلاش هستند که به عنوان سرمایه‌های گرانبهای این نظام محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی می گوید در ارتش، ما کسانی را داریم که حتی در رژیم ستمشاهی زندانی بوده و مشقات فراوانی را متحمل شده‌اند. ما نباید به عنوان رفیق نیمه راه برای افرادی باشیم که با تمام توان برای این مرز و بوم و امنیت ما زحمت کشیده‌اند.

به گفته نماینده ولی فقیه خاطرات و نوشته‌های این پیشکسوتان، هم در حوزه دفاع مقدس و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند است.

آل هاشم می گوید امروز ما سلاح‌هایی داریم که حتی می‌توانیم آن‌ها را صادر کنیم و موشک‌هایی داریم که لرزه به اندام دشمنان می‌افکنند که برای این مهم، باید قدردان نظامیان و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشیم.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.