معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی ۱۸۰۰ تن میوه شب عید برای این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حسین فضلی گفت: طی جلسه و هماهنگی که با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی داشته‌ایم ۱۸۰۰تن میوه شامل ۶۰۰تن سیب و ۱۲۰۰تن پرتقال برای پایان سال و شب عید استان همدان در نظر گرفته شده است.

بر اساس پیش بینی از بیستم اسفند ماه توزیع میوه شب عید شروع خواهد شد.

او گفت: میوه‌ها با قیمت مناسب خریداری شده اند و در حال حاضر مباشرین در استان‌های مبدا مستقر بوده و میوه مورد نیاز شب عید در حال حمل به استان و انبار و سردخانه‌های از پیش تعیین شده است.

او گفت:هنوز قیمت میوه شب عید برای مصرف کننده مشخص نیست، اما ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت این اقلام در بازار به فروش خواهند رسید و در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.

فضلی گفت: سیب و پرتقال شب عید و پایان سال به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از طریق سامانه بازرگام و کالارسان من که یک سامانه بومی و لینک با سامانه بازرگام بوده انجام می‌گیرد که در این روند خرید شهروندان درخواست داده شده و درب منزل تحویل داده می‌شود.

او گفت:علاوه بر میوه شب عید سایر اقلام، چون گوشت منجمد، مرغ منجمد، سیب‌زمینی، پیاز، گوشت گرم و سایر اقلام مورد نیاز که در سامانه بارگذاری شده را همشهریان می‌توانند از طریق سامانه بازرگام و کالا رسان من درخواست و اقدام به خرید کرده و خرید انجام شده آنان در سامانه با هماهنگی یک شرکت خصوصی وابسته به پُست درب منزل در اختیار آنان قرار داده می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.