۳۵ طرح برق رسانی به مناطق روستایی صنایع و واحد‌های اقتصادی در هشترود با حدود هفت میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان - آقای فرهمند مدیر توزیع برق هشترود به افتتاح ۳۵ طرح برق رسانی به صورت نمادین در روستای «نصیرآباد سفلی» اشاره کرد و گفت: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه در روستا‌های «نصیرآباد سفلی»، «ینگجه»، و «عزیزآباد» و همچنین توسعه شبکه شهری و روستایی به طول هزار و ۹۱۶ متر از جمله این طرح‌هاست.

۳۵ طرح برق رسانی با حدود هفت میلیارد تومان هزینه در هشترود افتتاح شد

 از دیگر طرح‌های افتتاحی نیز می‌توان به احیا و بازسازی شبکه ۴۰۰ ولت مسروقه شهری و روستایی به طول ۴۲۷ مترمربع و احیا و بازسازی پست‌های هوایی مسروقه به تعداد پنج دستگاه اشاره کرد.

 احداث پایه‌های فلزی در بلوار جانبازان هشترود، جابجایی و نصب «ریکلوزر» از سه‌راهی «عزیزکندی» و نصب خازن ۲۰ کیلو ولت به تعداد سه دستگاه از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

تعویض کنتور‌های سه فاز و تک‌فاز معیوب سه روستا، نصب کنتور‌های هوشمند فهام، تعویض لامپ چراغ‌های روشنایی معابر هشترود و نظرکهریزی، تعمیر جهادی خطوط ۲۰ کیلوولت و پیت هوایی، تعویض «کات اوت» برقگیر و مقره‌های معیوب جهت بهینه‌سازی شبکه، اصلاح شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس هوایی  از دیگر موارد افتتاحی اعلامی است.

 علاوه بر آنها۱۷ طرح برق رسانی به مشتریان جدید صنعتی، کشاورزی و دامداری از سایر طرح‌های افتتاحی این مدیریت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.