مهاجری که بعد از ۳۷ سال دوری از وطن بیش از ۴۰ روز است به میهن بازگشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - در دوران‌های مختلف مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی خیلی از رزمندگان آرزوی شهادت داشتند که خیلی‌ها به این آرزو رسیدند و خیلی‌ها هم در انتظار این آرزو مانده اند.

اما برخی‌ها نه تنها شهادت آرزویشان بود بلکه  آرزویی فراتر از شهادت داشتند و آن هم اینکه گمنام باشند؛ البته این شهدای گمنام همان‌هایی هستند که در افلاک معروفند.

از جمله این شهدا شهید ۳۴ ساله‌ای که مهاجر دجله است که بیش از ۴۰ روز است پس از بازگشت از سرزمین‌های عملیاتی دفاع مقدس در یادمان شهید صدا وسیمای استان مرکزی آرمیده است.

شهیدی که، چون شهدای دیگر از زیبایی‌ها و لذت‌های دنیا دل کندند و برای دفاع از دین و میهن و ناموس از جانشان که بزرگترین سرمایه زندگی است گذشتند و در این راه با صلابت اراده و نور ایمان، به جاودانگی و بقا رسیدند؛ و به قول سید شهیدان اهل قلم"شهید آوینی" پندار ما این است که ما مانده ایم وشهدا رفته اند، اماحقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) پیکر ۲۵۰ شهید گمنام در کشور تشییع و خاکسپاری شد که سهم استان مرکزی این شهید ۳۴ ساله بود که در جنگ تحمیلی در عملیات‌های دفاع مقدس در شرق دجله به شهادت رسید و پس از بازگشت به وطن در مرکز صدا و سیمای استان مرکزی خاکسپاری شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.