مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای رتبه بندی معلمان می‌تواند آموزش وپرورش را در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین یاری دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد خلیل عسکری در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل اصلی در سند تحول بنیادین، اجرای رتبه بندی معلمان است که اگر به دنبال اجرای سند هستیم باید این طرح را نیز اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان هم به اندازه رتبه بندی معلمان اهمیت دارد و امیدواریم که این طرح نیز به سرانجام برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: وزارت آموزش و پرورش را مهمترین وزارت خانه می‌دانم و بر همین مبنا پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان به همراه سایر نمایندگان مجلس هستم.

روح اله نجابت گفت: با رایزنی‌های که با سازمان نوسازی مدارس کشور داشتیم توانستیم اعتبار ۱۳ مدرسه خوب را برای مناطق محروم شیراز اخذ کنیم.

او گفت: اجرای سند تحول بنیادین مطالبه جدی مقام معظم رهبری است و انتظار داریم این طرح به نحو مطلوب و با کیفیت در آموزش و پرورش استان اجرا شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار