از ابتدای امسال هفت میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان زکات در خراسان جنوبی جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال هفت میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان زکات در خراسان جنوبی جمع‌آوری شده که این زکوات شامل زکات واجب، مستحبی، فطریه و کفاره توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شده است.

او گفت: از این میزان چهار میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان زکات نقدی و بیش از سه میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان به‌صورت غیرنقدی به این نهاد اهدا شده است.

عرب گفت: امسال کشاورزان و دامداران به‌ویژه مودیان زکات بیش از چهار میلیارد و ۳۲۸میلیون تومان زکات مالی و مستحبی را به کمیته امداد برای پرداخت به مددجویان و نیازمندان اهدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم استان نیز از ابتدای امسال سه میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان فطریه، کفاره و رد مظالم به این نهاد اهدا کرده اند.

او گفت: زکات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های درمان، مسکن، معیشت، فرهنگی، تحصیلی و موردی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.