وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برای بازدید از برخی بیمارستان‌ها، طرح‌ها و بررسی وضعیت شیوع و کنترل بیماری کرونا به استان اصفهان سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - بهرام عین‌اللهی صبح امروز برای بازدید از برخی بیمارستان‌ها، طرح‌ها و بررسی وضعیت شیوع و کنترل بیماری کرونا وارد اصفهان شد.

 

وزیر بهداشت وارد اصفهان شد

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان

وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی در بازدید از این بیمارستان از طرح در دست احداث ساختمان مرکز جامعه سلامت مادر و کودک (توسعه بیمارستان امام حسین بازدید) و از خیر نیکوکار دکتر‌منصوری که ۶۰ درصد از بودجه این طرح را تقبل کرده است قدردانی کرد.

رئیس بیمارستان توسعه قلب، مغز و اعصاب کودکان را هدف اصلی احداث این مرکز دانست و گفت: ۷۶ درصد از این مرکز ساخته شده و پیش بینی می‌شود که تا پایان تابستان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

او می گوید: ۴۰ درصد باقیمانده از بودجه این طرح بر عهده وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه است که وزیر بهداشت بر تخصیص هرچه سریعتر آن تاکید کرد.

به گفته معمارزاده: برای این مرکز با ۲ هزار و ۵۳۰ متر زیربنا در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و در ۸ طبقه در دست احداث است، ۲۵۰ تخت عادی، ۵۲ تخت آی سی یو، ۵ اتاق عمل پیش بینی شده است.

وزیر بهداشت وارد اصفهان شد

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان خیر ساز ساعی خمینی شهر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان خیرساز ساعی خمینی شهر با تقدیر از مشارکت خیران در ساخت این طرح افزود:۱۵۰میلیارد ریال نیز برای تکمیل و تجهیز درمانگاه دولتی شهر درچه اختصاص یافته است.

بیمارستان خیرساز ساعی در ۹طبقه سومین بیمارستان بزرگ خیرساز استان است که با کمک ۶۰۰میلیاردی خیران تاکنون بیش از ۶۰درصد پیشرفت داشته است.

همچنین وزیر بهداشت، در شهرستان نجف‌آباد پس از حضور در گلزار شهدای این شهر و زیارت مزار شهید حججی، از بیمارستان شیخ بهایی بازدید می‌کند.

حضور وزیر بهداشت در منزل شهید حججی

 

حضور وزیر بهداشت در منزل شهید حججی

حضور وزیر بهداشت در منزل شهید حججی

 

 

افتتاح مرکز غربالگری سرطان در نجف آباد با حضور وزیر بهداشت

افتتاح مرکز غربالگری سرطان نجف آباد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز غربالگری سرطان شهرستان نجف آباد به بهره برداری رسید.

علیرضا غیور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: این مرکز به همت خیّران نیکوکار ابراهیم رحیمی و عباسعلی ملک زاده با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع، با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و در سه طبقه ساخته شده است.

پس از آن با حضور وزیر در شهر‌های فولادشهر و زرین‌شهر مرکز خدمات جامع سلامت فولادشهر و آزمایشگاه مرکزی این شهر افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت همچنین از طرح توسعه بیمارستان لنجان بازدید می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.