تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول با پیروزی در مقابل هوانیروز اصفهان به لیگ‌برتر صعود خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز در روز سوم مرحله دوم و پایانی لیگ دسته‌اول باشگاه‌های کشور در شهر لارستان به‌مصاف تیم شهید چمران لارستان رفت و در پایان با ارائه یک بازی دلچسب با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ حریف خود را شکست داد راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

گیتی‌پسندی‌ها حتی با نتیجه تساوی در این جدال باز هم به دور نیمه‌نهایی صعود می‌کردند، ولی قاطعانه و مسلط میزبان این مسابقات را شکست دادند.

شاگردان رسول کشانی روز پنج‌شنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم پرواز هوانیروز اصفهان خواهد رفت.

تقابلی که حکم دربی را نیز دارد و هر کدام از این دو تیم برنده جدال حساس مرحله نیمه‌نهایی شوند به سوپرلیگ هندبال کشور راه خواهند یافت.

هم‌اکنون سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر حضور دارند و با صعود یکی از دو تیم گیتی‌پسند و یا پرواز هوانیروز تعداد نمایندگان هندبال استان اصفهان در سطح اول کشور به چهار افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.