همکاری گوگل مسیج و سامسونگ برای رقابت با اپل

انتخاب گوگل مسیج به عنوان پیام رسان پیش فرض گوشی های سامسونگ رقابت اپل و گوگل را بسیار به هم نزدیک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - معمولا سازندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی دوست دارند از برنامه‌های سفارشی خود استفاده کنند و دلیل شان برای این کار این است که بتوانند کاربران را در محیط خود نگه دارند.

به گزارش ubergizmo، با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته از گوگل مسیج به عنوان برنامه پیام رسانی پیش فرض خود برای گوشی‌های هوشمند مستقر در آمریکا استفاده کند. گوگل مسیج همیشه برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی برای دانلود در دسترس بوده، اما معمولاً کاربران مجبور بودند خودشان آن را دانلود کنند. با این حال، در گلکسی S۲۲، سامسونگ تصمیم گرفته این برنامه را برای کاربران از قبل نصب کند و همچنین گوگل مسیج را به عنوان برنامه پیام رسانی پیش فرض خود معرفی کند.

همکاری گوگل مسیج و سامسونگ

چرا همکاری گوگل مسیج و سامسونگ یک معامله بزرگ است؟

این موضوع به این دلیل یک معامله بزرگ است که برای کاربران آیفون، اپل اپلیکیشن Messages و سرویس iMessage خود را به عنوان یکی از دلایل استفاده از آیفون معرفی می‌کند، اما با تلاش گوگل برای تبدیل شدن RCS و نزدیک شدن به استاندارد جهانی‌ این شرکت می‌تواند خود را به یک رقیب جدی اپل معرفی کند، همچنین شرکتی به بزرگی سامسونگ آن را پذیرفته و گوگل مسیج را به صورت پیش‌فرض درآورده که این موضوع می‌تواند در این زمینه برای گوگل، کمک کننده باشد.

البته کاربران در انتخاب برنامه پیام‌ رسانی خود آزادند، بنابراین حتی با وجود Google Messages به عنوان پیش‌فرض، اگر از طرفداران Google Messages نیستید یا ترجیح می‌دهید از پیام‌ رسان‌های شخص ثالث مانند WhatsApp یا Telegram استفاده کنید، این گزینه‌ها همچنان در دسترس شما خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار