با فوت ۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۳۱۵ نفر رسید.

طبق گزارش وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۲۷۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا نیز در کشور شناسایی و ۲۱۵ نفر در پی ابتلا به این بیماری در بیمارستان بستری شده‌اند.

بر اساس آمار دریافتی، هم‌اکنون یک هزار و ۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۶۳ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۸۵۴ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۴۰۲ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۵۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۱۱۱ دُز رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
شفافیت آمار
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۷:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
دوباره جدول آمار روزانه رو حذف کردید ؟؟!!!
آخه چرا ؟؟!!!
یه مدتی بود بچه های خوبی شده بودین ولی از امروز دوباره ....!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
با سلام من قبل از عید یک بسته ماسک سه بعدی از بازار تبریز خریداری کردم بعد از انکه ماسک ها را به خانه اوردم و بسته را باز کردم دیدم که ماسکها حالت مچاله دارند با کمی دقت و بررسی دیدم که داخل طرفی که ماسک را به صورت میزنند در بعضی از ماسکها مو وجود دارد یعنی ماسکها کهنه بودند قبلا هم دیده بودم که کسانی که ضایعات از سطل اشغال جمع اوری میکنند ماسکها را هم جمع اوری میکنند شاید ان گونه افراد با ضد عفونی کردن ماسکها و عرضه انها به بازار این کارها را میکنند لطفا تحقیق و پیگیری و اطلاع رسانی کنید تا جلوی افراد سود جو و فرصت طلب گرفته شود لطفا به وزارت بهداشت هم اطلاع رسانی شود تا جلوی انگونه افراد گرفته شود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
بهترین مکان برای تهیه ماسک داروخانه ها هستند نه افراد دست فروش
آخرین اخبار