۱۷۲ هزار تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه در ده ماه گذشته در جاده‌های خراسان جنوبی ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - سهرابی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ابتدای امسال تردد بیش از ۴۴ میلیون وسیله نقلیه، توسط ۵۸ دستگاه تردد شمار برخط در جاده‌های بین‌شهری و ۲۲ دستگاه فعال در ورودی و خروجی استان ثبت شده است.

او گفت: همچنین بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی در جاده‌های استان مربوط به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

سهرابی گفت: بیشترین تردد‌ها مربوط به خروجی مرکز استان به سمت قاین و اسدیه با تردد ۲۲ هزار و ۸۲۴ وسیله نقلیه در روز بود که در هر ساعت ۹۵۱ دستگاه انواع خودرو از این مسیر ارتباطی (به صورت مجموع رفت و برگشت) تردد کرده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:کنترل سرعت‌های غیرمجاز با بیش از ۶۰ سامانه برخط ثبت تخلفات عبور و مرور ثبت می‌شود که طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۷۲ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده که اعمال قانون توسط پلیس راه استان انجام می‌شود.

او از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.