مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صدور ۲۴ هزار و ۲۰۴ برگ معاینه فنی وسائط نقلیه عمومی جاده‌ای در ۱۰ ماهه امسال در این استان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ایوب کرد گفت: از مجموع ۳۰ هزار و ۲۱۹ مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان در این مدت، ۲۴ هزار و ۲۰۴ وسیله نقلیه عمومی جاده‌ای برگ معاینه فنی را اخذ کردند و ۶ هزار و ۱۵ وسیله نقلیه دیگر موفق به دریافت مجوز مذکور نشدند.

او گفت: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و مسافر منوط به رفع نواقص فنی و اطمینان از ایمنی خودرو است، انتظار می‌رود رانندگان فعال در این حوزه به این مساله توجه جدی داشته و در زمان مقرر نسبت به دریافت برگ معاینه فنی از مراکز مربوطه، اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از نظارت دقیق بر فعالیت مراکز معاینه فنی تحت پوشش اداره کل خبر داد و اعلام کرداز ابتدای امسال تاکنون ۸۴ بازدید ازفعالیت مراکز معاینه فنی خودرو‌ها با اعضاء کارگروه نظارت برمراکز معاینه فنی شامل پلیس راه، محیط زیست، سازمان استاندارد بطور مستمر صورت گرفته  است  و در صورت نیاز به اصلاح و تعویض دستگاه‌ها یا نیاز به استفاده از نیروی متخصص تذکرات لازم به مدیران آن‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار