رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماکو از نصب ۱۱۶ قطعه گاردریل در حوزه استحفاظی منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -  محمد امین شاطویی گفت: اقدامات مهم و موثری از ابتدای سال جاری تا کنون برای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت انجام گرفته که برخی از آن‌ها بصورت امانی و با تلاش‌های شبانه روزی راهداران و برخی دیگر نیز بصورت پیمانی کار شده است.

او می گوید: نصب ۱۱۶ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۱۳۳ عدد گاردریل دیگر، تسطیح، رگلاژ و ترمیم ۱۴۴ کیلومتر از شانه راه‌ها، پاکسازی و تسطیح ۲۱۴ کیلومتر از حریم محور‌های مواصلاتی و نصب ۵۸۷ عدد تابلو و علائم ایمنی در جاده‌های حوزه استحفاظی منطقه آزاد ماکو از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته سال جاری برای ایمن سازی محور‌های ارتباطی این منطقه بوده است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماکو؛ تعمیر و نصب ۹۸ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، ایجاد ۱۵ مورد سرعت کاه، تنقیه ۲۷ عدد پل و تعمیر ۶۶ چراغ روشنایی یا تابلو‌های برق از سایر اقدامات حوزه راهداری در منطقه آزاد ماکو در این مدت است.

۳۵ کیلومتر خط کشی در طول محور‌های ارتباطی، ۳۷ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، ۳۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و اجرای ۷ مورد احکام قضایی در این خصوص و نیز نصب ۲۸۴ عدد نیوجرسی مفصلی بتنی در طول محور‌های مواصلاتی منطقه آزاد ماکو از پروژه‌های مهم دیگر راهداری این منطقه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.