کاربران مایکروسافت تیمز در حال حاضر می‌توانند از ۱۸۰۰ ایموجی سه بعدی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - تابستان گذشته، مایکروسافت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی گسترده‌تر بیش از ۱۸۰۰ ایموجی، Clippy را به آفیس و تعدادی از برنامه‌های دیگر بازمی‌گرداند. برای فعال کردن ایموجی، به منوی تنظیمات برنامه بروید، سپس به بخش «About» بروید و روی «Public Preview» کلیک کنید.

به گزارش engadget، اگر سرپرست فناوری اطلاعات شما قابلیت پیش نمایش ویژگی‌های جدید را غیرفعال کرده باشد، ممکن است آن گزینه را برای فعال کردن مشاهده نکنید. در غیر این صورت، در هر پلتفرمی که می‌توانید از تیم‌های مایکروسافت از جمله macOS و iOS استفاده کنید، می‌توانید شکلک‌های سه بعدی را مشاهده کنید. هنگامی که آن‌ها را فعال کردید، در چت و کانال‌ها و همچنین در واکنش‌ها ظاهر می‌شوند. برخی از شخصیت‌ها دارای انیمیشن هستند، و وقتی صحبت از ایموجی با رنگ پوست می‌شود، شش گزینه برای انتخاب خواهید داشت.

ایموجی‌های سه بعدی مایکروسافت تیمز

زمانی که مایکروسافت برای اولین بار ایموجی فلوئنت را معرفی کرد، اعلام کرد که هدفش طراحی شخصیت‌هایی است که نحوه کار مردم در قرن بیست و یکم را بهتر نشان دهند. بسیاری از محیط‌های کاری به صداقت‌های عاطفی اهمیت می‌دهند و این شخصیت‌ها به این ویژگی‌ها تمایل دارند. این شرکت می‌گوید: از آنجایی که سر زنده بودن یا بسیار رسا بودن برای همه آسان نیست، ایموجی‌ها بهترین کمک‌کننده در این موضوع هستند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار