رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت: ۷۵ بسته غذایی به ارزش بیش از ۹۶ میلیون تومان میان نیازمندان و محرومان طارم سفلی توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - آقای سیاکالی مرادی رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت: همزمان با شب میلاد امیرالمومنین علی (ع) ۷۵ بسته غذایی به ارزش بیش از ۹۶ میلیون تومان میان نیازمندان و محرومان طارم سفلی توزیع شد.

این میزان کمک با مشارکت و همیاری تعدادی از خیران و نیکوکاران محلی تهیه شد که شامل برنج ایرانی، روغن، مرغ، حبوبات و رب بوده و با مراجعه به منازل، ولی نعمتان تحت حمایت تحویل این عزیزان شد تا در این شب فرخنده، شادی بر لبان آن‌ها نقش ببندد.

در راستای توسعه فرهنگ انفاق در سطح جامعه، طرح‌های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) تدارک دیده شده که یکی از طرح‌هایی که با استقبال بسیار مواجه شده، طرح اکرام ایتام و محسنین است.

در حال حاضر ۹۵۳ حامی برای حمایت از ۲۷۲ فرزند یتیم و محسنین کمک‌های خود را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به مددجویان اهداء می‌کنند.

حامیان مقادیر مختلفی کمک به فرزندان تحت حمایت خود اهدا می‌کنند که در برخی موارد ماهیانه ۱۰ هزار تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، میزان کمک حامی به صورت دلخواه و متناسب با شرایط مالی ایشان است، ولی در مجموع طی ۱۰ ماهه سال جاری ۹۵۳ حامی بیش از یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت مساعدت کرده اند.

البته مردم کمک‌های دیگری نیز دارند که می‌توان در این مدت به بیش از ۵۲۳ میلیون تومان درآمد صدقات در دو هزار و ۲۰۵ صندوق اشاره کرد.

در مجموع طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از دو میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان کمک مردمی در طرح‌های مختلف از سوی نیکوکاران برای کمک به مردم محروم طارم سفلی اهداء شده است.

عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد مهربانی#۰۲۸۱۰*۸۸۷۷* به صورت شبانه روزی به نیازمندان و مددجویان اهداء کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.