نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی درگذشت خیر مدرسه ساز را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام آمده است:

درگذشت خیر گرامی آقای حاج قربانعلی رئیسی واصل شد.

آن مرحوم صدقات جاریه بسیار فراوان از خود به یادگار گذاشت در ساخت مدرسه و مسجد و مراکز بهداشتی و انواع کمک‌های خیریه مشارکت فعال و موثر داشت و نام نیک و ابدی برای خود ثبت کرد اینان با ذخایر جاودانی که محضر حضرت حق دارند انشاءالله در خُلدبرین و محضر اولیای الهی هستند عاش سعیدا و مات سعیدا.


بیشتر بخوانید


ارتحال او در ماه سراسر رحمت و برکت رجب و خاکسپاری در سالروز میلاد حضرت مولی الموحدین از نشانه‌های صفای باطن او و انشاءالله مقبولیت نزد حضرت پروردگار است این مصیبت را به همسر مکرّمه و فرزندان او و به همه اقوام و بازماندگان و به ارادتمندانش تسلیت می‌گویم و غفران واسعه برای آن عزیز سفر کرده مسئلت دارم.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در پیامی درگذشت حاج قربانعلی رئیسی را به خانواده آن مرحوم و جامعه خیرین استان تسلیت گفت.

متن پیام غلامعلی حیدری به این شرح است:

خبر درگذشت انسانی مومن و وارسته، خیّر نیکوکار حاج قربانعلی رئیسی موجب تأثر و تألم فراوان شد؛ بزرگ‌مردی که نامش همواره قرین با نیکوکاری، سخاوت، دستگیری از مستمندان و امور خیر و انسان‌دوستانه بود.

بی شک نقش مؤثر این بزرگوار در ساخت واحد‌های آموزشی و درمانی برای نیازمندان و سایر کار‌های خیر بر هیچ کس پوشیده نیست و توشه آخرت برای ایشان و مایه رفاه و آسایش نیازمندان در دنیا بود.

یقین دارم که با فقدان این انسان شریف، احسان و نیکوکاری در خانواده محترم رئیسی کم‌رنگ نخواهد شد.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره آن مرحوم، مصیبت وارده را به تمامی بازماندگان و جامعه خیّرین استان، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد سبحان برای آن عزیز ازدست رفته، غفران واسعه الهی و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسألت دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار