مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: اکنون گازرسانی به ۲ شهر ریجاب و ازگله و ۳۰۰ روستای استان با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در دست اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سیروس شهبازی گفت: با اتمام این پروژه‌ها ضریب نفوذ گازرسانی در شهر‌های استان به ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی به ۹۴ درصد ارتقاء خواهد یافت.

به گفته آقای شهبازی، اکنون ۸۳ درصد جمعیت روستایی استان با گازرسانی به هزار و ۷۴۵ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 اکنون ۹۹/۶ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۳۰ شهر، ۲ هزار و ۵۶۰ واحد تولیدی و صنعتی، ۱۸ شهرک صنعتی و ۷۴ جایگاه CNG در استان کرمانشاه گاز طبیعی دارد.

اکنون در مجموع ۶۵۰ هزار مشترک در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 در دهه مبارک فجر امسال ۳۱۵ طرح گازرسانی شامل یک شهر، ۱۵۵ روستا، ۱۵۷ واحد تولیدی، صنعتی و ۲ شهرک صنعتی با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شرکت گاز استان کرمانشاه در راستای ماموریت خود و به منظور محرومیت زدایی از روستا‌های استان در ایام دهه فجر از گازرسانی به شهر نوسود، ۴۶ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار

 درراستای تداوم گازرسانی به روستا‌ها و کمک به رونق تولید و مانع زدایی از واحد‌های صنعتی همچنین آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ روستا، ۹۲ واحد تولیدی وصنعتی و ۲ شهرک صنعتی با اعتباری بیش از هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.