حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با سفیر ایران در اوکراین از آخرین وضعیت تحولات داخلی و بویژه اوضاع ایرانیان مقیم و دانشجویان ایرانی در حال تحصیل اطلاع پیداکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر خارجه در این گفت‌وگوی تلفنی توصیه‌های لازم در خصوص ایرانیان مقیم و ارائه هرگونه خدمات لازم از سوی سفارت ایران در کی‌ یف در صورت برقراری شرایط بحرانی در این کشور ارائه کرد.

سفارت کشورمان در کی یف نیز روزهای قبل از هموطنان درخواست کرد با ایجاد آمادگی برای شرایط اضطراریِ احتمالی، ارتباط خود را با سفارت کشورمان به منظور آگاهی از توصیه‌های ضروری حفظ کنند.

پیش‌بینی‌های قبلی در وزارت امور خارجه در خصوص تحولات اوکراین و رصد آخرین وضعیت مربوط به ایرانیان مقیم در آن کشور انجام و ستاد ویژه‌ای به این منظور تشکیل شده است.

امیرعبداللهیان روز گذشته نیز در گفت‌وگوی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، در خصوص اوضاع فعلی و مخاطرات ناشی از هرگونه افزایش بحران در این منطقه رایزنی و بر حل و فصل اختلافات فی‌مابین روسیه و اوکراین از طریق مسالمت آمیز تأکید کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
چرا خود ایران هم جو سازی میکنند اصلا جنگی در کار نیست روسیه کشور باهوشی هست خودشا درگیر جنگ بیهوده نمیکنه مدام طبل جنگ میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
دانشجو مرد که مرد, اهمیت نداره, سرتان سلامت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
اول کاری که هواپیمایی میکنه برای برگشت ایرانی ها بلیط را دو برابر حساب کرده و کلی منت سر ما میگزارد
آخرین اخبار