دستور رئیس کل دادگستری گیلان برای لایروبی بندر آستارا

رئیس کل دادگستری گیلان امروز در سفر به آستارا از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان و بندر آستارا بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بندر دستور داد تا شرکت پیمانکار با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان دراسرع وقت نسبت به لای‌روبی کانال ورودی اسکله اقدام کند.

به گفته او، در این زمینه هیچ قصوری پذیرفته نیست و نباید با کوتاهی مانع از جذب سرمایه گذاردر این بخش شویم.

یاسر همدمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در حاشیه بازدید رئیس‌کل دادگستری گیلان از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: عدم‌لایروبی به موقع بندر باعث سرگردانی صاحبان کالا، بیکاری نیروی انسانی و تعطیلی خطوط کشتی‌رانی می‌شود.

به گفته او، رئیس‌کل دادگستری استان گیلان دستور دادند تا شرکت پیمانکار با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان دراسرع وقت نسبت به لایروبی حوضچه ورودی اسکله اقدام کند و امیدواریم لایروبی اسکله استمرار داشته و صاحبان کشتی و کالا از بلاتکلیفی درآیند.

دادگستری و ضابطین قضایی بر روند لایروبی اسکله نظارت خواهند داشت و طبق دستور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در صورت ترک فعل با افراد خاطی در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد می‌شود.

فعالیت بندر چندمنظوره شهرستان آستارا باعث اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی منطقه است و تمام تلاش دادگستری و ضابطین قضایی این است که حقوق عامه و صاحبان کالا و کشتی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان حفظ شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.