نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:ارتباط هیئت‌های مذهبی استان سمنان با جوانان تقویت شود و باید از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  آقای مطیعی می گوید: در کار مدیریت این عجله کاری و تصمیم کاری به فوریت آسیب‌زا است، چه اشکالی وجود دارد که مسئول برای موضوع دو روز فکر و سپس اقدام کند.

 انتظار می‌رود مسئولان در استان و کشور بعد از گرفتن پست حتماً آسیب‌شناسی و آفت زدایی را انجام دهند ولو اینکه همه کار‌ها صورت گرفته باشدو این مهم می‌طلبد که اگر مشکلات یا موانعی درگذشته وجود دارد سریعاً برطرف شود.

با توجه به حجم کار بسیار بالا در سازمان تبلیغات اسلامی می‌بایست تعامل بین بخشی و سازمان‌های همسو ایجاد و توفیق خدمت ایجاد شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این آئین بابیان اینکه فرهنگ به‌مانند هوایی است که در آن تنفس می‌کنیم، ابراز داشت: برای جلوگیری از غبارآلوده شدن این فضا برنامه‌ریزی جهت‌دار هماهنگ با ارگان‌های مختلف فرهنگی از یک سو و از سویی عزم و اراده جهادی در کنار هم باید باشد.

محمد نوروزی می گوید:  ۱۱۰ برنامه در سازمان احصا شد و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و مذهبی مناسب با زیست بوم منطقه اولویت در مرحله اول استفاده از ظرفیت بی‌پایان مردمی، جوانان، نخبگان و موثران فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار