وزیر صمت گفت: از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برنامه جامع کنترل قاچاق با حوزه لوازم یدکی خودرو آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - فاطمی امین گفت: قطعات تقلبی بازار لوازم یدکی خودرو را با طرح کنترل قاچاق کالا شناسایی می‌کنیم و پانزدهم هرماه یک گروه جدید به این کالا‌ها اضافه می‌شود.

پیش از این سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته بود: طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه با هماهنگی ستاد مرکزی و دستگاه‌های مرتبط در حال اجراست، در سبد تشدید مبارزه با عرضه کالا های قاچاق هدف شناسایی کالاهای قاچاق نظیر پوشاک، لوازم خانگی، دخانیات و تلفن همراه است.

وزیر صمت می گوید: ۳۳۰۰ قلم کالا مشمول طرح درج قیمت تولیدکننده شده است که از شنبه همین هفته مرحله چهارم طرح آغاز شد و سه هزار قلم کالای دیگر به آن اضافه شده است.

به گفته فاطمی امین رتبه بندی واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری هم  سال آینده اجرایی می شود.

 نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران با حضور وزیر صمت و دادستان کل کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
کارت سوخت گازییل جایگاه اگه باشه هیچ وقت دلال و دلال بازی نمیشد یا اگرم باشه کمتر میشد در مورد قاچاق کالا نه چیزی ارزان میشه نه هیچ فقط شعار قیمتهای سرسام اور باعث ایجاد قاچاق و گرانی شده و از طرفی محصولات بی کیفیت داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
عجب جوکی گفتی .هههههههههههامین جون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی تا 15فروردین قاچاق ازاده؟؟؟؟؟یعنی هر کی هر کاری خواست بکنه؟؟؟؟؟یعنی از ۱۵فروردین کلا قاچاق تعطیل میشه؟؟؟؟واقعا خجالت نمیکشی از گفتن این خبر؟؟؟؟پس تا الان چه میکردید و تا ۱۵فروردین هیچ کاری نمیکنید؟؟؟؟حقوق هم میگیرید اونم نجومی؟؟؟کمک به قاچاقچیها میکنید؟؟؟؟خلاصه تاسف اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
تو؟؟گندی که خو خودرو و جاهای دیگه زدی برو درست کن بعد جوک تعریف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
نوري تو صورتت نيست وقتي اين اخبار داده ميشه يعني انجام نميدهيد وقتي قرص و محكم گفتيد از همين لحظه در حال انجام است آن موقع ميشه رو حرفتان حساب باز كرد. البته معاون وزير دولت روحاني كه بشه وزير بهتر از اين نميشه.
آخرین اخبار