خودروسازان پاسخگوی کیفیت پایین محصولاتشان نیستند و سازمان استاندارد هم خود را مسئول نظارت بر کیفیت خودروهای داخلی نمی داند.
باشگاه خبرنگاران جوان- کیفیت پایین خودروها مسئله ای است که گلایه مردم را در پی داشته است. نمایندگان مجلس می گویند انحصار در بازار و حمایت دولتی از دو خودروساز داخلی نتیجه وضعیت فعلی این صنعت شده است.
همه مسئولان عزیز همیشه در صحنه وجلوی دوربین شعار میدهن ولی چه کسی عمل میکند ...وجود ندارد ایران خودرو وسایپا باید از بین برن ...مثل ترکیه بهترین ماشینها رو بادرصد عوارض پایین وارد میکنه مردمش هم راضی
انشاءالله صبح از خواب پاشیم و در خبر ها بخونیم که تمام کارخانه های ایران خودرو و سایپا و تمام محصولاتشون آتش گرفتند و از بین رفتند. بعد دوباره شاید درست خودرو تولید بشه .
باید از این حمایتهای بی خود دولت ما دست بردارد و خودرو در شرایط رقابتی بیفته البته نه اینکه برای بالا بردن قیمت ماشین داخل تعرفه واردات را ۶۰۰درصد کنیم و درصدهای بیخودی که برا ی سازمانها و نهادها منظور میشه و پرداخت اون به گردن مردم بدبخت می افتد را برداشت تا مردم قیمت تمام شده واقعی خودرو را پرداخت کنند نه سهم فلان ارگان یا سازمان را
در مناظره با خودروسازان یک بچه 5 ساله هم برنده میشود 120 درصدمردم ایران ناراضی هستنداز خودرو سازی در صداضافی هم ایرانیان مقیم خارج هستند که بستگانشان درایران زندگی میکنند اگه بتون هم پشتان بودتا حالا شکسته بود از عجاعب 7 گانه دنیا ست بی کیفیت ترین ماشین دنیا پر فروشترین خودرودنیاست ان هم پیش فروش
وارد نکردن خودرو به هردلیلی گناه کبیره وظلم ابدی وغیر قابل بخشش وغیرقابل جبران است کسی را میشناسید که به خاطر این خودروهای بی کیفیت عزیزی را دست نداده باشد باید خسارت غیر قابل جبران این همه تصادف که 90 در صد به خاطر نداشته ایمنی خورو است باید از جیب خودروسازان بی مسعولیت گرفت ایا یک خودرو ارزان قیمت خارجی باسرعت 100کیلومتر از مسیرش خارج شودچند در صد امکان مرگ راننده وجود دارد خدایی هم هست
به داد مردم برسید چرا هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.این فرقون سازی ها را تعطیل کنید.حق مردم این نیست عزیزانشان را از دست بدهند.واردات بدون تعرفه راه حل است
کیفیت قبل سال 90 خوب بود یعنی بهتر از الان بود ! من سال 90 یه 206 گرفتم 14 میلیون والان باگذشت 10 سال فقط یه بار لنت عوض کردم و یه بار لاستیک و دیگه فقط روغنش و فیلترهاشو ویه بارم باتری عوض کردم(درکل مصرفی هارو) و حتی تسمه تایم هم عوض نکردم چون میدونستم عوض کنم یه آشغال باید ببندم روش و صبر کردم بیشتر بگذره .خلاصه هیچ عیبی تابحال نکرده وهم قدرت و سرعتش درمقابل صفر الان چند برابره ! الان میرم گاهی نمایندگی برای تعویض روغن تا دلتون بخواد صفر میاد که عیب داره و خصوصا بیشتر از گیریبکس مینالن که صداش میگن تو اتاق ماشین روانی میکنه آدمو درحالی که من بعد10 سال تو ماشین میشینم اصلا مشخص نیست ماشین روشنه یا خاموش !
این خوردو ها مگه مسعول مگه سرپرست بالا سرشون نیست که درست طراحی بشن که درست نصب بشن خب گناه داره مردم پول پرداخت می کنن که ماشین نو تحویل بگیرن نه ماشین خراب در دادگاه عدل الهی باید جواب گو باشن
سه تا گونی پول پرداخت کن ماشین خراب تحویل بگیر دیشب ی پدر بیچار میگفت که ی خودرو نو تحویل گرفتم سه بار صفحه کلاچش رو تعمیر کردم بازم ماشین خراب بود حالا اسمش بود ماشین صفر کیلومتر بود
این حمایت مال امروز و دیروز نیست
از سالها پیش حمایت بوده و خواهد بود
چرا؟ خدا که می داند، مردم هم میدانند، متاسفانه شرم و خجالتی وجود ندارد تا مسئولین دولتی و خودروسازها بابت کیفیت بسیار پایین خودروهایشان، پاسخگو باشند
این سودها، آتشی خواهد شد بر سر سفره دنیا و آخرتشان، اگر بفهمند!
فکر میکنید سود حاصل از تولید وفروش به جیب ملت میرود؟خیر.به جیب یک عده قلیل سهامدار خاص که مافیای خودرو را در ایران شکل میدهند میرود و با واردات از سوی دولت بر انحصار این مفسدان اقتصادی پایان دهید.
بزرگترین مافیا خود دولته
خودروسازی دانش بنیان بشه باکمک نخبگان کشورمون
از سالها پیش حمایت بوده و خواهد بود
چرا؟ خدا که می داند، مردم هم میدانند، متاسفانه شرم و خجالتی وجود ندارد تا مسئولین دولتی و خودروسازها بابت کیفیت بسیار پایین خودروهایشان، پاسخگو باشند
این سودها، آتشی خواهد شد بر سر سفره دنیا و آخرتشان، اگر بفهمند!