رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امدادی طی ۲۴ ساعت گذشته در اهواز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ابراهیم قنبری گفت: آتش نشانان در حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ بامداد در مسیر جاده ساحلی مقابل پل طبیعت با ایمن سازی مسیر خودرو را به حاشیه امن مسیر منقل کردند. ضمن اینکه این حادثه آسیب جانی نداشت.

به گفته او آتش نشانان حریق منزل مسکونی و مغازه تجاری در کیانپارس خیابان وهابی، حریق سه چرخه در حیاط منزل مسکونی در منطقه گلدشت و ساختمان متروکه درخیابان خسروی را با موفقیت مهار کردند.

آقای قنبری می گوید: حریق پراید در کمپلو به علت نشت گاز ال پی جی تصریح کرد؛ مهار کنتور برق در آخرآسفالت و پایه برق در خیابان ۱۸ شرقی کیانپارس توسط آتش نشانان مهار شد و برخورد پراید با تیر برق در بلوار امام شرقی منجر به مصدومیت مرد ۳۰ ساله شد که با ابزار نجات توسط آتش نشانان از اتاقک خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ منتقل شد.

آتش نشانان با اعزام به جاده ساحلی مردی را که درون گودال گیرافتاده بود خارج کردند. آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در کیانپارس و زیتون کارمندی و عملیات نجات محبوسین منزل مسکونی در مناطق پردیس، کیان آباد، کیانپارس ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.