سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آمار قربانی‌های کرونا طی شبانه روز گذشته در استان کرمان ۲ رقمی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان-  سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان ۱۷ نفر، شامل: ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سن فوتی‌ها طی شبانه روز گذشته در استان کرمان، بین ۵۷ تا ۹۶ سال بوده است.

او می‌گوید: مجموع جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون به ۵ هزار و ۲۷۹ نفر رسیده است.

صحبتی گفت: موارد جدید بستری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۴ مورد، شامل: ۸۹ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۴ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

به گفته او هم اکنون موارد مثبت بستری قطعی ابتلا به کرونا در سطح  بیمارستان های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان، ۴۰۱ نفر است که از این تعداد، ۲۴۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان، ۲ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۱۹ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان کرمان یک میلیون و ۹۶۷ هزار و ۶۱ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم کرونا در استان کرمان، ۶۸۶ هزار و ۸۳۳ دُز بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار