معاون امور حقوقی،مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از وجود ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-شکوه فر در مراسم افتتاح فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید چمران آمل، گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با بودجه فعلی ۵۶ سال زمان نیاز است تا تکمیل شود.

فاز نخست ورزشگاه شهید چمران آمل با صرف هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد تومانی و در آیینی با حضور شکوه فر معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل، حاجی پور نماینده مردم آمل، حسینی فرماندار، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن به بهره برداری رسید.

به گفته شکوه فر دغدغه‌ها برای تکمیل و رفع معایب پروژه قابل تقدیر است و بنای ما این است که پس از افتتاح فاز یک با قدرت بیشتری پروژه را جلو ببریم.

تکمیل پروژه ورزشگاه شهید چمران آمل ۱۷ سال زمان برد، اما با پیگیری‌های جدی در مدت ۴ ماه در این ایام مبارک و در شب میلاد امیرالمؤمنین مرحله نخست ان افتتاح و برنامه ریزی این است که در سال آینده بطور کامل تکمیل شود.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این مراسم گفت:با نگاهی که در وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد، قطعا این استادیوم به زودی تکمیل خواهد شد.

آمل شهرستانی ورز‌شی و سرشار از استعداد است و از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل زیرساخت‌ها استفاده خواهیم شد.

حاجی پور نماینده آمل هم در این مراسم، گفت:از همراهی خانواده‌هایی که زمین ورزشگاه را وقف کردند قدردانی می‌کنم و از همه مسئولان مرتبط درخواست می‌شود مشکلات این افراد رفع شود.

این ورزشگاه در سال‌های گذشته بدلیل رها شدگی پروژه وضعیت خوبی نداشت اما در ماه‌های گذشته عملیات ساخت و تکمیل شتاب یافت و امروز فاز نخست آن به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.