باشگاه خبرنگاران جوان - استون این خودروی محرکه عقب را با موتور قدرتمند V-۱۲ توئین توربو با قدرت ۶۳۰ اسب بخار ارائه میکند، اما این خودرو فقط در نوع کوپه عرضه میشود، هزینه اضافی قابلتوجهی اضافه میکند.
مدل استاندارد V-۸ توئین توربوی ۵۲۸ اسب بخاری آنچنان خاص نیست، اما همچنان بسیار راضی کننده است. هر دو موتور که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه شدهاند، شتابی هیجانانگیز ارائه میکنند که میتواند این خودرو را تا سه برابر از حالت آرام به شلوغی برساند و با وجود برخی اشکالات داخلی و صندلیهای کوچک عقب، DB۱۱ دارای کابین راحت و بسیار قابل تنظیم است.
برای سال ۲۰۲۲، V-۸ استاندارد ۲۵ اسب بخار افزایش مییابد و مجموع خروجی آن را به ۵۲۸ پوند فوت میرساند. در داخل، DB۱۱ اکنون با صندلیهای اسپورت پلاس آستون در دسترس است، که برای ایمنی بهتر سرنشینان در هنگام رانندگی با روحیه، تقویت بیشتری ارائه میدهد. خریداران میتوانند کابین را با طرحهای جدید اختیاری ارتقا دهند.
اگرچه این مدل شیک ۲+۲ نفره هنوز هم یک موتور V-۱۲ توئین توربو ارائه میکند، اما این مدل دیگر دارای نشان AMR (استون مارتین مسابقهای) نیست.
DB۱۱ دو انتخاب موتور را ارائه میدهد: یک توربوشارژر دوقلو ۴.۰ لیتری V-۸ یا یک توربوشارژ دوقلو ۵.۲ لیتری V-۱۲؛ اولی ۵۲۸ اسب بخار قدرت و ۵۱۳ پوند فوت گشتاور تولید میکند در حالی که دومی ۶۳۰ اسب بخار و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور تولید میکند. هر دو با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت میشوند که تمام این گشتاور را به چرخهای عقب منتقل میکند.
داخل هر DB۱۱ مخملی است و میتوان آن را با رنگهای فانتزی و مواد عجیب و غریب سفارشی کرد.هر مدل شامل تودوزی چرمی، صندلیهای جلو با گرمکن و تنظیم برقی و ورودی غیرفعال است. فرمان گرمکن و صندلیهای جلوی تهویهشونده ارائه میشوند. در داخل DB۱۱ مکانهای زیادی برای نگهداری اقلام کوچک وجود ندارد، جدا از سطل کنسول وسط، که به صورت کشویی باز میشود تا جا لیوانها و یک سینی مفید ظاهر شود.
انتهای پیام/
فقط سایپا و ایرانخودرو