رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:دفاع مقدس تابلوی تمام نمایی ازدانایی ودارایی است که انقلاب به بشریت هدیه کرده واگرازاین موضوع غافل شویم خطا کرده‌ایم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سردار زهرایی در آئین افتتاح طرح‌های سپاه استان زنجان و اجرای آبرسانی به ۶ هزار روستای کشور،گفت: وقتی که عمر انقلاب اسلامی را  با ۲ هزار و ۵۰۰ سال نظام ستمشاهی از همه ابعاد بررسی و مقایسه کنیم می‌بینیم که فاصله‌ها از حیث دستاوردها بسیار زیاد است.

او می گوید: خدمات ارائه شده در بخش آب، برق و اینترنت و آسفالت و راه را می‌توانیم جزو دستاورد‌های انقلاب قلمداد کنیم، اما دستاورد بزرگ انقلاب دارایی است که به بشریت اهداء شده  و ما باید قدر آن را بدانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: با بررسی رهاورد انقلاب، مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران دارایی انسان‌های فداکار و ظلم‌ستیزی را به جامعه معرفی کرد که در ایام دفاع مقدس، جان خود را در دست گرفتند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

سردار زهرایی در ادامه با بیان اینکه برنامه طرح محرومیت‌زدایی مردم پایه است، گفت:  در دولت سیزدهم استقبال خوبی از این طرح شد و این طرح در ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا و هزار و  ۸۷ محله با اولویت تأمین آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومان و … برنامه‌ریزی و طی ۴ سال اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بابیان اینکه در حاشیه شهر‌ها نیز این بخش به عنوان حلقه میانی مولد صنایع خرد و متوسط در نظر گرفته شده است، گفت: بر اساس طرح توافقی با وزارت نیرو بسیج آبرسانی از جنس کار جهادی و غیرانتفاعی برای حل مشکل آب شرب روستا‌ها  و تأمین مسکن نیز اقداماتی انجام شده است.


 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.