معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران گفت: رویکرد دولت سیزدهم در بخش صنعت و تولید، رونق بازار کار و احیای واحدهای تولیدی راکد است.

باشگاه خبرنگاران جوان - آقای علی رسولیان گفت: تعداد واحدهای تولیدی راکد شناسایی شده در کشور را ۱۲ هزار و ۶۷ واحد در حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی است که تاکنون یک هزار و ۷۵۰ واحد راکد به چرخه کار و تولید بازگشته‌اند و ۳۰ هزار فرصت شغلی نیز ایجاد شده.

۲ هزار و ۲۳ طرح در رابطه با تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کشور از جمله تامین آب، برق و گاز با ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف کشور در دست اجرا است.

به گفته معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۳۹۰ طرح زیرساختی در شهرک‌های صنعتی کشور با ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال افتتاح شد.

تعدادی واحد کارگاهی کوچک در خوزستان به بهره برداری رسیده و ۱۵۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد ضمن اینکه در این طرح‌ها شهرستان کرخه نیز دیده شده.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شوش از بزرگترین کارخانه در دست ساخت تولید نئوپان در خاورمیانه در شهرستان کرخه بازدید کرد.

انتهای پیام/ب

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.