با حضور معاون وزیر صنعت ۲ طرح صنعتی در شوشتر افتتاح و کلنگ زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - امروز، ۲۴ بهمن ماه با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه پارس پترو آغاز و فاز توسعه‌ای واحد صنعتی کلسیم کلراید در شوشتر افتتاح شد.

 واحد کلسیم کلراید فاز توسعه شرکت پتروشیمی پارس کیمیا کلر در شهرک صنعتی شماره ۲ شوشتر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر افتتاح شد.

همچنین امروز عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه پارس پترو در شوشتر با مساحت ۵۶ هزار متر شامل ۶ یونیت صنعتی و سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۵۵۰ نفر آغاز شد.

از جمله محصولات این مجموعه تولید گاز با خلوص ۹۹ درصد، تولید بنزین با خلوص ۹۹ درصد، نرمال پارافین و پارافین جامد، تولید بنزین یورو چهار، تولید دوده صنعتی به روش صنعت سبز با تکنولوژی ۲۰۲۰، تولید سوخت کشتی با سولفور ۰.۵ درصد است.

تمام طرح‌ها و تولیدات بر اساس دانش فنی داخلی و سبز انجام می‌شود.

شرکت پتروشیمی پارس کیمیا کلر سال ۹۹ کار خود را به طور رسمی آغاز کرد و این نخستین طرح توسعه این شرکت است.

امروز همچنین معاون وزیر صمت در دومین روز سفر خود به خوزستان ۱۵۶ طرح تولیدی و عمرانی را در شهرک‌های صنعتی اهواز افتتاح کرد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مصاحبه‌ای گفته بود امسال بیش از ۲۵۰ میلیارد  تومان برای  تامین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان  در نظر گرفته شده  که در تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات از جمله تامین آب و برق و افزایش زمین هستیم.

آقای رسولیان گفت: با تلاش‌های خوبی که در سطح خوزستان انجام شده برای ۱۵۰ واحد کارگاهی برنامه ریزی شده است که ۶۳ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی ۳ و ۴ اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به  بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.