بازیکن سابق پرسپولیس گفت: من قصد ندارم به خاطر مطالبات مالی خود از سرخپوشان شکایت کنم و به طور مسالمت آمیز حل می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید رضا  علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس درباره  وضعیت دریافت مطالبات مالی اش از سرخپوشان گفت: من هشت سال در پرسپولیس بودم و نزدیک به  ۵۰ درصد از این باشگاه  طلب دارم. می‌خواهم قبل از اینکه اقدام جدی برای دریافت مطالبات معوقه خودم انجام دهم  طی جلسه‌ای با مدیران باشگاه به صورت مسالمت آمیز این مسئله را حل و فصل کنیم.

طبق اعلام درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برخی از بازیکنان این تیم بعد از  گذشت ۱۵ و ۲۰ سال از حضورشان در این تیم خواستار دریافت مطالبات مالی خود شدند و حتی افرادی همانند میثاق معمارزاده و ۵ بازیکن دیگر توانستند حکمی علیه باشگاه پرسپولیس بگیرند و سرخپوشان  برای اینکه دوباره پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته نشود باید رضایت  شاکیان را جلب کنند.

علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس هم چک دویست تومانی در دوران مدیریت رویانیان دارد و او اعلام کرده که حاضر است مسالمت آمیز و بدون شکایت طلبش را بگیرد، اما شاکیان پرسپولیس آن قدر زیاد هستند که هنوز نوبت پرداخت مطالبات مالی این بازیکن نرسیده است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
تیم استقلال از هیچ چیزی برعلیه پرسپولیس دریغ نمیکنه اون از ایمیلی که به النصر بابت بازیکن زدن که اخرش بازنده شدند اینم از عسکری که تازه اسمش رو شنیدیم وبقیه طلبکارهایی که دارن یکی یکی دنبالشون میگردن. واقعأ جام اینقدر برا شما کیسه ها عقده شده که همه کار براش میکنید؟ حتی خیانت به همنوع ایرانی خودتون. الکیسه السعودی
آخرین اخبار