فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: مرحله چهارم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ فرزین جمشیدی از اجرای مرحله چهارم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

او گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان مرحله چهارم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهر لیکک اجرا شد.

جمشیدی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی اجرا شد گفت: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف برخورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم اعم از مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود گفت: در این طرح ماموران مقادیری سلاح سرد، مقادیری اموال سرقتی، ۲ قبضه سلاح گرم به همراه ۵۰ عدد فشنگ و ۴۳ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط و بیش از ۱۰۰ مورد تذکر و دو دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شد.

جمشیدی با بیان اینکه  طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا اوایل سال جدید در شهرستان بهمئی ادامه دارد، گفت: در این طرح با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش‌های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

او گفت: نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان همواره تلاش می‌کند و هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.