دو وزارتخانه و دو سازمان قانون را اجرا نکردند؛

آب و برق و گاز مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان نشد!

وزارتخانه‌های نفت و نیرو، کمیته امداد و سازمان بهزیستی، بخشنامه رایگان شدن تعرفه‌های آب و برق و گاز مددجویان تحت پوشش این دو سازمان را به ادارات خود ابلاغ نکرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - امسال پس از گذشت ۶ سال، با مصوبه هیئت وزیران، تعرفه‌های گاز تغییر کرد و مطابق با مدل پلکانی، مقرر شد تا سه پله اول گازبهای یارانه‌ای بپردازند و از پله سوم تا دوازدهم، هر پله نسبت به پله قبل، ۴۰ درصد افزایش قیمت گازبها داشته باشد.

در کشور ۵ اقلیم بندی در نظر گرفته شده که بر اساس آن، در اقلیم یک که سردترین منطقه کشور است، شرایط آسان‌تر در نظر گرفته شده؛ به طوری که در اقلیم یک، مشترکان تا ۵۰۰ متر مکعب مصرف، بدون تغییر تعرفه گاز هستند.

تعرفه گاز در اقلیم دو، تا ۴۵۰ مترمکعب مصرف و در اقلیم سه، تا ۴۰۰ متر مکعب مصرف، بدون تغییر خواهد ماند. در پله دوازدهم، مبلغ هر مترمکعب گاز به ۱۹۹۵ تومان رسیده که نسبت به پله اول با قیمت ۴۸۳ تومان، حدود ۴ برابر تفاوت دارد.

به گفته نورموسوی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز، این تغییر تعرفه‌ها از سوی دولت، با استناد به ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها و با هدف کاهش دادن مصرف گاز مشترکان پرمصرف، انجام شده است.

اوجی وزیر نفت نیز گفته است: این سیاست قیمتی، سبب کاهش مصرف از سوی مشترکان پرمصرف تا حد ۲۵ میلیون مترمکعب شده که معادل تولید گاز از یک فاز میدان گازی پارس جنوبی است.

این مدل پلکانی تغییر تعرفه‌ها، برای آب نیز از ابتدای اردیبهشت و برای برق هم، از ابتدای بهمن اعمال شده و قرار بود بر اساس بند (ی) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، با درآمد ناشی از آن، قبوض گاز و برق و آب مشترکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، با تعرفه صفر یعنی رایگان محاسبه شود.

مدیران این دو نهاد مانند ملکشاهی مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد و محرابی معاون فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی نیز، از اقدام سازمان‌های مذکور برای معرفی مددجویان به وزارتخانه‌های نفت و نیرو خبر داده بودند.

در ادارات مجری قانون چه خبر است؟

به منظور بررسی روند اجرای این بخش از قانون، در قالب یک مددجو، سری به چند اداره آب، برق، گاز، کمیته امداد و بهزیستی زدیم.

در کمیته امداد خبری از ابلاغ بخشنامه رایگان شدن تعرفه‌های مددجویان نبود؛ یک کارمند بهزیستی نیز، بیان کرد که اگر بخشنامه ابلاغ شود، مددکاران خودشان اطلاعات و مدارک لازم را ارسال می‌کنند، اما هنوز دستورالعملی ابلاغ نشده است. یکی دیگر از کارمندان بهزیستی هم گفت: گاهی در تلویزیون مطالبی مطرح می‌شود که صحت ندارد.

وزارتخانه‌های نفت و نیرو اعلام کرده بودند که برای اجرای این قانون نیاز به دریافت اطلاعات از این دو نهاد حمایتی هستند، اما در ادارات زیرمجموعه خودشان نیز، خبری از ابلاغ بخشنامه نبود.

کارمندان ادارات آب و فاضلاب، توزیع برق و گاز، اعلام کردند که آن‌ها نیز فقط اخبار این موضوع را شنیده‌اند، اما هنوز دستوری برای اجرای قانون به آن‌ها داده نشده است.

در نهایت، آب پاکی را مدیر امور مشترکان گاز یکی از مناطق تهران روی دست ما ریخت و گفت: «بزن توی دهنش هر کی اینو گفته؛ گازبها و پول آب و برق رو تا قرون آخر می‌گیرن»!

یازده ماه از ابتدای سال ۱۴۰۰ گذشته، اما هنوز این بخش از قانون بودجه امسال اجرایی نشده و رئیس فراکسیون خیرین و امور خیریه مجلس شورای اسلامی گفته، معافیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه آب و برق و گاز، در بودجه سال آینده نیز تمدید خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
فقط گاز رایگان شده آب و برق همچنان پاس کاری میکنن و زیر کار نرفتن
Iran (Islamic Republic of)
اکرم امیری
۱۷:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من ثبت کردم اسممو ولی بازم رایگان نیست قبوض ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام آب وبرق وگاز من که تحت پوشش ام رایگان نشد واسه چی مال مامستجرهارورایگان نمیکنیدلطفارسیدگی کنیدرو ماکه بیشترفشاره چون مستجریم
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۰:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
دولت باید برعملکرد ادارات برق و اب و گاز نظارت کند تا تخلف نکنند در مورد عدم اجرای قانون رایگانن شدن قبض اب و‌برق و گاز مددجویان امداد و بهزیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
ادارات برق و اب و گاز که باید مجری قانون رایگان کردن قبض اب و برق و‌گاز باشند کارمنداهاش از اجرای قانون رایگان کردن قبوض مددجویان بهزیستی طفره می روند از بس عمری قبوض رایگان برای مردم فرستادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
فرزنم معلوله وخودم هم زن سرپرست خانوار هستم ماهی ۳۵۰ هزار تومان مستمری به ما می دهند که پول پوشاک ایزی لایف بچه ام نمی شود چطور مازندگی کنیم وپول اب برق گاز را چگونه پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
طبق قانون مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امدا د باید یک سوم قانون کار باشه پس چرا الان ماهی ۳۵۰ هزار تومنه فقط ؟
چرا به قانون دولت عمل نکرده ؟ مگه‌سیاست دولت رسیدگی به وضع معیشتی محرومین و‌ معلولین نیست ؟!
Iran (Islamic Republic of)
آیلین
۱۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام.دوستان عزیز نظرات همه محترم خیالتون راحت شرایط همینجوریه حقوق این همه کارمند که همه بیکارن با پارتی اومدن سر کار بدن به مددجوها مگه همه مدارک تو کامپیوتر ثبت شده تا این خانم های خوشگل اذیت نشن هی بگن بودجه نیومده دیگه نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
سیر از گرسنه خبر نداره ...مددجویان بهزیستی مثل کارمندها و‌بازنشسته ها حقوق چند میلیونی ندارند بلکه مستمری ۳۵۰ هزار تومنی ناچیز دارند ‌‌‌...دولت باید به قشر ضعیف و نیازمند اسیب دیده بییشتر رسیدگی کنه تا امار فقر و فساد از این بیشتر بالاتر نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
چرا دروغ میگید ؟ یعنی چی که قبض اب و‌برق و گاز مددجویان بهزیستی و امداد مجانی نشد ؟ مگه مستمری اونها چقدره ؟ که قبض هم پرداخت کنند؟ قشر ضعیف جامعه یه عده معلول نیازمند را همیشه خون به دل می کنید از خدا بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
هر سال ۱۰۰ هزار تومن به چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی اضافه میشه بعد از این همه سال .تازه حالا مبلغ مستمری شده ۳۵۰ هزار تومن .....بعد رییس بهزیستی در رسانه ها از افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در رسانه ها طوری حرف می زنه که هر کی نداند فکر میکنه مبلغ مستمری مگه چقدره ؟
خجالت بکشند واقعا
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۱۹:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام‌
مستمری مددجویان یهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومنه .‌..من از مسولین میپرسم ایا شما خودتون با روزی ۳۵۰ هزار تومن می توانید زندگی کنید ؟ چه برسه به ماهی ۳۵۰ هزار تومن !
اون هم در تورم سال ۱۴۰۰
ایا با این شرایط چه طور میشه زنده ماند؟ نه اینکه زندگی کرپ
معلول حرکتی که زمین گیر شده چطور مبلغ قبوض را پرداخت کنه‌؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من مددجوی بهزیستی هستم قبض گاز برای من ۵۰ هزار تومن‌ اس ام اس امده
من با مستمری ماهانه ۳۵۰ هزار تومنی چطور ۵۰ هزار تومن قبض گاز پرداخت کنم ؟ ! پس چه وقت قبض گاژ مددجویان بهزیستی رایگان میشه ؟ خسته شدیم از بس دروغ شنیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
چه جالب قبل از 22 بهمن امسال گفتن آب و برق و گاز مددجویان کمیته امداد رایگان میشه ولی حالا بعد از 22 بهمن که گذشت زدن زیرش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام ...اگه مسولین به وعده هاشون عمل نکنند در برابر مددجویان مظلوم بهزیستی شرمنده خواهند شد چون اه مظلوم دیر یا زود می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
من ساکن شهرک آپادانا تهران هستم . اینجا چون گاز و آب مشاع است عملا امکان تعیین دقیق میزان مصرف وجود ندارد، فقط کنتور برق جداست و فقط برق می تواند رایگان شود.در شهرک اکباتان تهران ( بعنوان پرجمعیت ترین شهرک مسکونی ایران) هم مددجوی تحت پوشش بهزیستی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
Biname
۱۴:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
٣۵٠ میدن قیمت پوشاک نمی‌دانن چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
هر چند وقت یکبار مسولین بهزیستی در رسانه ها از افزایش ۲۰ درصدی مستمری ۳۵۰ هزار تومنی مددجویان بهزیستی در سال اینده میحرفند ولی از افزایش حقوق نجومی و‌چند صد میلیونی خودشون حرفی نمی زنند
سال قبل افزایش این مبلغ ناچیز بعد از ۶ ماه اجرایی شد
یک ماه افزایش ناچیز مستمری مددجویان را بالا کشیدند. و ندادند خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
انگار انسانیت مرده ...وجدان خواب مسولین به خواب ابدی رفته ...در رسانه ها از افزایش مستمری مددجویان بهزیستی می حرفند وقتی نهایت خروجی اش میشه مستمری ۳۵۰ هزار تومنی ..
از رایگان شدن اب و برق و گاز مددجویان بهزیستی میگند ولی در عمل میگند ابلاغ نشده هنور به ادارات اب و برق و گاز
این چه عدالتی هست ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
انسانیت بالاترین دین هست . باید اول وجدانی باشه تا وضعیت اون معلول حرکتی و بیمار روانی و شنوایی وبینایی را درک کنه ...وضعیت خراب زندگی زن بی سرپرست را که از فقر مجبور به تن فروشی شده به خاطر سیر کردن شکم بچه هاش ‌..تا وقتی فقر هست فساد هم هست
یه عده سیر سیر هستند. یه عده گشنه گشنه ....ایا این توزیع عادلانه ثروت در کشوره ؟ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
حالا اگر به جای رایگان کردن اب و‌برق و گاز مددجویان بهزیستی که مستمری ۳۵۰ هزار تومنی دارند اگر افزایش حقوق نجومی مسولین بود زودتر ابلاغ و اجرایی میشد...
عدالت اینها همین هست ...وجدان اینها تا این حد کارایی داره نه بیشتر ....که فقط قشرضعیف و ستمدیده بهره ای از امکانات کشور نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من یه معلول هستم ۴۵ هزار تومن یارانه دارم ۳۵۰ هزار تومن مستمری در ماه .
من از مسولین سوالی دارم ...ایا شما که سالم هستید با این مبلغ یک ماه میتوانید زندگی کنید؟ اگر میتوانید حرفی نیست
من معلول هم سکوت میکنم ..انسان باید خودش در شرایط،
کسی قراربگیره تا عکس العمل اون را درک کنه ‌...
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۹:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خوبه حالا با همین پول از شارژ اینترنتت نمیگذری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
الان یک هفته هست که مراکز مثبت بهزیستی شماره اشتراک و شناسه قبض مددجویان بهزبستی را گرفتند و ثبت کردند که اب و برق و گاز مددجویان رایگان بشه ‌.
مسولین تو را خدا وعده دروغ به معلولین ندهید .‌.معلولین
به قدر کافی زیر فشار گرانی و هزینه های درمان له شدند
اه وناله معلولین یه روزی دامن اونهایی را خواهد گرفت
که حق این قشر مظلوم را پایمال کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
من همون مددجوی بهزیستی هستم که نابینا هستم و‌ دیالیژ میشم ..خطاب به اون کسی که اگه نابینا هستی اینو چطور نوشتی؟ میگم ...این را برادرم برام نوشته ..خودم ننوشتم ...اون این خبر را خوند من هم گفتم درد دل من هم بنویسه تا شاید گوش شنوایی باشه برای شنیدن درد یک معلول بهزیستی
Iran (Islamic Republic of)
الهام صادقی
۰۸:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
وقتی در رسانه ها سالی یک بار مسولین از افزایش مثلا مستمری مددجویان بهزیستی میحرفند ..
مردم این را نمی فهمند که وقتی مستمری ماهانه ۳۵۰ هزار تومن باشد افزایش ۲۰ درصدیش میشه ۴۵۰ هزار تومن در نهایت ..
حالا ایا با این مبلغ فوق در تورم سال اینده۱۴۰۱ میشه زندگی کزد؟! مردم خودشون قضاوت کنند .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مستمری مددجویان بهزیستی باید متناسب با تورم و‌گرانی موجود افزایش یابد ..ولی تا حالا به این واقعیت عمل نشده است .....حقوق های نجومی خودشون تصاعدی بالا می رود
ولی مستمری ناچیز ۳۰۰ هزار تومنی مددجویان بهزیستی تنها ۲۰ درصد افزایشی میشود تاسف اوره
Iran (Islamic Republic of)
عدالت پنهان
۰۸:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
واقعیت زندگی یک معلول و زن بی سرپرست مددجوی بهزیستی با این مستمری ناچیز چیست ؟ ایا جز فقر و بدبختی هست ؟ ماهی ۳۵۰ هزار تومن مثلا مستمری در سال ۱۴۰۰ که خط فقر چند میلیونی داره .گویای کدام حقیقت هست ؟
کدام نان ؟ کدام اب ؟ کدام زندگی ؟ اگه بشه اسمشو زندگی گذاشت !
Iran (Islamic Republic of)
وجدان بیدار
۰۸:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام ..جناب اقای رییس بهزیستی ‌‌‌.مسولین .
من‌ یه معلول حرکتی هستم .ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری به من می دهند ..تا وقتی یادم میاد همش وعده می دادید
و در رسانه ها از بهبود وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی
می گفتید که مردم هم باور می کردند .
بیایید وضع زندگی منو از نزدیک ببینید شاید متاسف شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
ایران دومین کشور گازی دنیا هست ...چرا مردمی که روی ثروت نفت و گاز هستند باید اینقدر فقیر و گرسنه باشند؟
چرا باید زن بی سرپرست فقیر باشد؟ کودک کار زباله گرد باشد ؟
وجدان بیدار میخواهد فهمیدن اینها
Iran (Islamic Republic of)
امیر.
۰۶:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
من از قزوین هستم.بهزیستی قبض ها و مدارک رو ۱ هفته هست که گرفتن و اعلام کردن به مددجوهاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
واقعا مسخره هست مستمری یگ ماهه مددجویان بهزیستی که ۳۵۰ هزار تومن هست برابر با پول توجیبی یک ساعت بچه های پولدارا هم نمیشه
عدالت این هست ایا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
کرونا و گرانی بیشترین ضربه را به زندگی زنان بی سرپرست زده ....مسولینی که خودشون حقوق نجومی دارند .. مستمری یک ماهه یک مددجوی بهزیستی که‌معادل ۳۵۰ هزار تومن هست پول توجیبی یک روز بچه هاتون بیشتر از مبلغ مستمری ماهانه مددجویان بهزیستی هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مسولین خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
پراید پلاک معلولین دارم کارت سوخت کار نمیکنه پلیس+۱۰رفتم گفت کارت سوخته کارت المثنی ثبت نام کردم ۴ماهه آماده نیست چکارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام دولت اول فکر جیب وحقوق خودشون رادرست میکنند بعد اگر زیاد آمد شاید یک نیم نگاهی به ما میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود صابری آبکوهی
۲۳:۲۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با سلام ما را به خیر شما امیدی نیست مرحمت فرموده شر به پا نکنید قبل دستورالعمل تخفیف و رایگان شدن هزینه های قبوض برای یک دوره 58 روزه همین دوره قبل مبلغ 57500 تومان هزینه قبض برق دادم ولی بنا با نرخ جدید این دوره 129000 تومان بابت قبض برق پرداخت کردم این چطور رعایت خانواده های تحت پوشش بهزیستی است با دریافت مستمری 350000 تومان از بهزیستی فقط باید 130000 تومان بابت قبض برق پرداخت کنم دست شما درد نکنه که اینقدر به خاطر خانواده های تحت پوشش زحمت میکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام. هیچ آدم سالمی نمی فهمه یه آدم معلول یا بی سرپرست چی می کشه تو این دوره زمونه. خیلی بیشتر از اینها باید به معلولان و بی سرپرست ها رسيدگی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد زاده
۲۳:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مسولین.. خودشون خوب می دانند که وقتی فقر با معلولیت قاطی شود چه بلایی سر زندگی یک انسان می اید.
مددجویان بهزیستی هزار درجه زیر خط فقر هستند .فریاد رسی هم ندارند مستمری شون همش ۳۵۰ هزار تومن در ماه هست که یک فاجعه هست نه مستمری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مسولین بهزیستی همیشه در رسانه ها از بهبود معیشت مددجویان بهزیستی میحرفند
من از مسولین بهزیستی می پرسم ایا خودشون‌ با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری میتوانند زندگی کنند؟ لااقل واقعیت زندگی فلاکت بار مددجویان بهزیستی را به مردم بگند دروغ نگند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
سیر از گرسنه خبر نداره . یه زن بی سرپرستم تو یه زیرزمین نمناک و فاقد امکانات مستاجر هستم ..جوراب می فروختم ولی شهرداری به جرم سد معبر وسایل ام را برد و پس نداد
من از مسولین می پرسم من چکار کنم ؟ با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری من چطوری زندگی کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
اره دیگه خیلی راحت مسولین‌بهزیستی میگند که بعضی وقتها در رسانه ها وعده هایی میدن که واقعیت نداره
واقعیت فقط جیب گشاد مسولین هست ...نه رایگان کردن اب و برق و گاز یه عده معلول و زن بی سرپرست نیازمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مسولین بهزیستی حقوق نجومی دارند از صدقه سری معلول و‌ و زن بی سرپرست ...
بهزیستی فقط برای مقامات اش رفاه اورده نه برای مددجوهاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام‌
کودکان کار و اسیب های اجتماعی اکثر از فقر در خانواده هایی هستند که سرپرست شون فقط زن هست ..و زن هم نمیتونه از عهده مخارج چند بچه بربیاد .که کودک مجبور به کار میشه .
اگه به معیشت زنان سرپرست خانواده توجه میکردند کودک کاری وجود نداشت که از روی فقر به زباله گردی برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
کاش مسولین. معنی زن سرپرست خانواده را می فهمیدند ..زن سرپرست خانواده یعنی زنی که مسولیت مخارج چند بچه را برعهده داره ....زنان بی سرپرست مددجوی بهزیستی زیر فشار فقر و گرانی له شدند مظلومترین قشر جامعه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
قرار است برای کم مصرف ها رایگان و تعرفه صفر اعمال شود نه همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد . البته وقتی حدود چهار میلیون نفر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشمول سهام عدالت نیستند تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
زنان بی سرپرست مددجوی بهزیستی واقعا مورد ظلم قرار می گیرند. ...من خودم یه مدت در خانه های مردم پرستاری سالمند کردم ولی از وقتی کرونا اومد بیکار شدم یه دختر معلول دارم که هزینه پوشک اش گران هست.
کی به داد زنان سرپرست خانواده میرسه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مددجویان بهزیستی موقع تشکیل پرونده در بهزیستی از صد جا استعلام میشوند که بیمه و‌حقوقی نداشته باشند.
دختر مجرد بی سرپرست باید گواهی فوت پدر و مادرش را برای بهزیستی بیاره بعد از صد جا نامه بیاره که پدرش حقوق بازنشستگی نداره ....تازه بعد از طی این مراحل و چند سال به اسم پشت نوبتی بودن ..بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری بهش میده
واقعا خجالت اوره در این گرانی ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری !
Iran (Islamic Republic of)
محمدسعادت
۲۱:۰۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مددجوی بهزیستی هستم ومعلول حرکتی از ناحیه کمر به پایین،الان هم بعد پدرم شدم سپرست مادرمریض وخواهرمجردم، زنم ازمن طلاق گرفت وبخاطر پرداخت نکردن مهریه حتی چند مرحله زندان رفتم،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
بابا اینا بدبختن بهشون بیشتر برسین لاقل دوبرابر کنید 350 هم شد حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
کمیته امداد بازم خوبتره.اخه لعنتی ها با 350 هزار مبشه چکار کرد.چی بخریم پول کرایه 3روز ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
به ما زنگ زدن اگه مشترک کم مصرف هستین رایگان میشه قبضاتون اینو که خود شرکتهای آب وبرق وگاز اعلام کرد زحمت میکشن واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
باید برای همه رایگان بشه آب وبرق وگاز. تاحداقل مشخص بشه. ازاون حد به بالا هرمتر مکعب سه هزار تومان باشه. وجاهای سردسیر هم مشخص شود چقدر مصارفشون هست ازاون بالا پولی حساب کنند که اصراف هم نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام زندگی معلولین واقعا سخته خانواده ایی که معلول دران است باناکامی زندگی می کنندشمایی که سالم هستیدنمیدانیدماچقدرزجرمکشیم عقل بچه نمیرسدمرتب بایدانهاراتمیزکردبااین گرانی اب برق گازخواهش میکنم پول اب برق گازرانگیرید
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۹:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید من یه خانم بی سر پرست تحت پوشش بهزیستی هستم ای کاش کرایه خونه ما بی سر پرستان را دولت کمکی میکردند ‌ ما نه سر پرست داریم نه حقوق نه بیمه جکار باید بکنیم با ماهی ۳۰۰ تومن حتی گور هم نمیتونم بدا خودم بخرم خدا به دادمون برسه
Germany
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
هیچ احدی نمیتونه حال ما معلولینو درک کنه هیچکی نمیدونه ما چی میکشیم با یه حقوق ناچیز ۳۵۰ تومن که به هیجا نمیرسه تو کشورای دیگه همه چیزا برای ما معلولین رایگانه حتی حقوق چند برابری اون وقت تو ایران ن ب ما میرسن ن چیزی رایگانه ن ب ما کاری میدن این عدالت نیست خدایش خدارو خوش نمیاد ما قشر ضعیفیم کسی ب فکر ما معلولین نیست اصلن کاش یه جایی بود صدای مارو کل دنیا بشنون بیینن چی میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۹:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
من یک زن بی سرپرستم اجاره نشین کلیه هام ازکارافتاده هیچ کمکی بهم نمیشه دوتا رد پیوندداشتم الان باید کلیه بخرم پول دارو دکتراجاره ندارم زندگی برامو جهنمه
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۹:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
قبض تحت پوشش ها را کاملا رایگان کنیدماپول نان خالی هم نداریم منبع دارمدی هم نداریم حقوق مستمری را زیادکنید
Iran (Islamic Republic of)
معلول جسمی حرکتی
۱۹:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
هم خودم وهم همسرم معلول جسمی حرکتی هستیم انشالا خودشان وبچه هایشان به این شرایط دچار بشن تا درک کنن وبفهمن مددجویان چه سختی میکشن حتی به مددجویان یه سهمیه خودرو هم نمیدهند که لااقل بدون قرعه کشی این افراد بتوانن خودرو تهیه کنن ۲ساله یه وام برداشتیم نمیتوانیم یه خودرو بخریم داریم در بازی ناجوانمردانه قرعه کشی کلاه برداری انان شرکت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خیالی نیس اینجا ایرانه تعجبی نداره
ما عادت کردیم حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ما۳ نفریم که فقط دونفرمون تحت پوشش کمیته امداداست که نزدیک ۴۰ سال است بی سرپرست هستیم وتحت پوشش یعنی ازسال۱۳۶۶تاحالا،که کمیته امدادخانه واسمون نساخته وهیچ منبع درامدی نداریم واهل هیچ خلافی نیستیم واداره اب وفاضلاب ازوقتی کنتورابمون راعوض کردوماهی۲۰۰هزارتومن قبض میادفقط ظرف ولباس وحمام نه ماشین داریم نه ...ازکجابیاریم قبض هاراپرداخت کنیم ماپول نان خالی هم نداریم ارریس جمهورمیخواهیم قبض تحت پوشش هارا کاملارایگان کندوحقوقمان راافزایش دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
شرایط خیلی سخته واسه مدد جویای بهزیستی هزینه زندگی هزینه دارو متاسفانه خیلیا درک نمیکنن .فهمیدن اینکه ۳۵۰ نمیشه زندگی کرد خیلی سخت نیستا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
قبلا قرار بود برای همه مجانی بشه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
برای همه نه ولی قرار بود برای طبقه مستضعف رایگان باشد حتی اتوبوس هم قرار بود رایگان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا‌خجالت‌خوب‌چیزی‌هست‌که‌ماهی‌۳۵۰‌چطور‌میشه‌زندگی‌کرد‌واقعا‌جای‌تاسف‌داره‌بااین‌مسولان‌بی‌کفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
اونهایی که معنی مددجوی بهزیستی را نمیفهمند باید بهشون گفت که ....دولت باید از معلول و زن بی سرپرست و کودک کار حمایت کنه و امکانات رفاهی بیشتری بهشون بدهد
از معلول حمایت کنه چون توان بدنی نداره
از زن بی سرپرست حمایت کنه تا از فقر مجبور به تن فروشی نشه که جامعه را فساد بگیره
با این وضعیت گرانی و فقر چرا باید مستمری یک معلول و‌ زن بی سرپرست ماهی ۳۵۰ هزار تومن باشه ؟ از اون طرف قبض اب و برق و گازش نجومی باشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من یه زن بی سرپرستم بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزلر تومن مستمری میده مستاجر هم هستم
من از مسولین میپرسم من چطور زندگی کنم ؟ ایا به فساد و دزدی و گدایی رو بیارم ؟ چطور قبض اب و برق و گاز پرداخت کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چرا کار نمی کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام ..
اون اقایی که به زن بی سرپرست میگه چرا کار نمیکنی ؟
من همون خانم بی سرپرست هستم .‌.‌قبلا فرش می بافتم
ولی ارتروز گردن گرفتم ..دیگه نمی تونم‌ کار کنم
دو تا از مهره های کمرم را عمل کردم ...دیگه به زور راه می روم ...من چکار کنم ؟ بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن به من مستمری میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
پس چرا امروز می سوزم ؟
چه کسی حال یک معلول بهزیستی را میفهمه
ما که خودمان نخواستیم معلول بشویم
در کشورهای دیگر برای معلولین و فقرا امکانات ویژه ای در نظر می گیرند ولی در ایران معلول بهزیستی در نهایت بدبختی زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
اگر عدالتی هست که نیست ..من یه مددجوی بهزیستی هستم که نابینا هستم بهزیستی به من ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری میده کلیه هام از کار افتاده دیالیز میشم
من خطاب به مسولین میگم من با این وضعیت چطوری زندگی کنم ؟ هم نابینا هستم هم دیالیز میشم هم منبع درامدی ندارم من چطور قبض اب برق گاز بدهم وقتی نان خالی هم به زور برای خوردن دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
نابینایی چطور نوشتی !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی مرادی
۱۶:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام خانواده هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مددجویان بهزیستی وقتی حقوق و درامدی ندارند چطور باید قبض های نجومی اب و برق و گاززچ را پرداخت کنند؟
اگه شعار دولت حمایت از فقرا و قشر ضعیف هست باید اب و برق و گاز مددجویان بهزیستی رایگان شود
خدا را خوش نمیاد این قشر ضعیف زیر فشار بیشتری بروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
در هر کشوری به قشر ضعیف و اسیب پذیر بیشتر از بقیه اقشار امتیاز میدهند ...
ولی در ایران فقط شعار میدهند.‌‌ جیب قشر مرفه پر میشه.
معلول بدبخت بهزیستی با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مثلا مستمری زنده مانی میکنه نه زندگانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
رایگان شدن اب و برق و گاز که مال خود مردم ایران هست باید برای همه مردم باشد نه اینکه مال خودمان را به خودمان بفروشند .در بعضی مسائل هم مثل یارانه که حق یک عده را به بهانه دهک بالا از بیت المال به زور و اجبار گرفته وبه دهک پایین میدهند اینهم جزو عدالت مسئولان ایران است.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
آبو برق و گاز رو رایگان بکنن، که مصرف چند برابر بشه!
چه کار اشتباهی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اره‌مال‌بابای‌تورااستفاده‌میکنن‌ناراحتی‌‌گچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
فقط اونایی که کم مصرف هستن رایگان میشه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
نهایتش سقفی تعیین میشه‌ مثلا میزان آب را میتوانند فلان متر مکعب استفاده کنند در ماه گاز هم به همین ترتیب یا برق مثلا به همین ترتیب بیشتر از سقف مجاز هزینه پرداخت می کنند نهایت در ثانی ثروتمندان دارن به جای طبقه محروم جامعه به جای دو برابر یا سه برابر صد برابر مصرف میکنند که از همه فاجعه تر اینکه دولت برای پایین نگه داشتن قیمت تمام شده آب گاز و برق سوبسید میدهد که در این بین حداقل ۸۰ درصد آن را ثروتمندان استفاده میکنند پس در اینجا به حق است که برای مستمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان باشد و یا در نهایت به همون فرمولی که اولش گفتم انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
وقتی اب و برق و گاز مساجدرایگان میشه ولی معلول بدبخت در نهایت فقر زندگی میکنه مستمری ناچیز۳۵۰ هزار تومنی داره ...و مجبوره اب و برق و گاز پرداخت کنه ....ایا عدالت شما این هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا علیپور
۱۵:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی زندگی فلاکت باری دارند.. چند وقت پیش زن بی سرپرست از فقر خودسوزی کرد ....
این زن سرپرست خانواده که بهزیستی بهش ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری میده.. چطور میتونه قبض اب و‌برق و گاز را پرداخت کنه ؟ انصاف داشته باشید ‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
اونهایی که میگند دولت به مددجویان بهزیستی میرسه
ایا میدونند مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومنه ؟ اون هم در گرانی و‌تورم سال ۱۴۰۰
ایا این مبلغ جوابگوی هزینه یک ماه یک معلول و زن بی سرپرست میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
لنتی اینا چرا اینجورین
Iran (Islamic Republic of)
علیل ابن معلول
۱۵:۴۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ثروتمندترین کشورازهرلحاظی هستیم تا۶۰۰ سال نفت وگازتخمین زده شده داریم واقعا چه دلیلی داره اینهمه فشارتدریجی واردمیکنیم چرامردم روتویه سطح خاص که بشه کنترلشون کردنگه داشتیدواقعاچراالبته منظورم ازمردم اقازاده هانیستن منظورم مردم تحت فشارایران هستن اوناکه ژنشون فرق میکنه قضیه مشکوکه چرانمیخوان ایرانی تورفاه زندگی کنه البته مشخصه امیدوارم خیرنبینین که اینهنه گرونی بوجوداوردین ودستتون توجیب مردمه مردمی که قدرت خریدیه کیلومیوه ندارن خداوکیلی پیام منم بزارین هرکی ام میدونه چه دلیلی داره که میخوان مردم همیشه حصرت بخورنوهشتشون گرونوهشون باشه لطفابمنم بگه خسته شدم ازبس فکرکردم یکی ام توگوشم صدامیکنه میگه خفشواندازه مستمریت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
بهزبستی یعنی بهتر زیستن ولی نه برای معلول و زن بی سرپرست و کودک کار .....بلکه برای مقامات و مسولین بهزیستی ......
اب و برق و گاز مددجویان بهزیستی باید رایگان شود چون این قشر مستمری ناچیزی دارند مثل کارمندان و بازنشسته ها حقوق چند میلیونی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مقامات ..مسولین بهزیستی ...شما که سالم هستید ایا می توانید با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مثلا مستمری زندگی کنید ؟
من یک معلول حرکتی با این مبلغ چطور زندگی کنم ؟ هم قبض اب وبرق و گاز پرداخت کنم ؟
فهمیدن این حقیقت وجدان بیدار میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام ...
مددجویان بهزیستی هزار درجه زیر خط فقرند .‌پس چه وقت می خواهید به شعار عدالت و دادخواهی معلولین و مظلومین کشور عمل کنید ؟
یک معلول با مستمری ۳۵۰ هزار تومن در ماه چطوری میتونه قبض اب و‌برق و گاز پرداخت کنه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
این مسولینی که من میشناسم همچین کاری نمیکنن. یکی نیست بکه اخه دزدا مال مردم خور حداقل مال بهزیستی و کمیته رو رایگان کنید من به خدا قسم بهزیستی ماهی 500 هزار تومن دارن میدن بهمون ما دو تا معلول هستیم و نمیتونیم کار کنیم و دو تا بجه هم دارم فقط پول برق ما برحی 50 هزار تا 40 هزار تومن میاد و پول اب هم برجی 60 هزار تومن اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
ایا مردم میدانند که مستمری ماهانه مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن هست ؟ ایا کسی با این مبلغ الان میتونه زندگی کنه ؟ چرا فریادرسی نیست ؟ وجدان بیدار میخواد فهمیدن این حقیقت ....یه عده مرفه بی درد با حقوث های کلان دارند ایا انصاف هست با معلولین و قشر ضعیف بهزیستی یکسان باشند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن هست
ایا این مبلغ با این گرانی و کرونا در سال ۱۴۰۰ جوابگوی نیازهای اولیه زندگی قشر ضعیف هست ؟ به داد این قشر ضعیف و مظلوم چرا نمی رسند ؟ اب و برق و گاز که سهله ..‌پول خرید نون خالی هم ندارند این بنده خداها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من یه زن سرپرست خانواده مستاجرم دختر ۴ ساله دارم ‌.دخترم موقع خرید نایلون برمیداره میوه توش می ریزه بارها از دست دخترم نایلون را گرفتم میوه را سرجایش ریختم چون پول نداشتم بارها شاهد گریه دخترم بودم
ایا عدالت این هست ؟ من چطور قبض اب و‌ برق و گاز را پرداخت کنم ؟ وقتی یک کیلو میوه نمیتونم برای دخترم بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مددجویان بهزیستی قشر ضعیف هستند که مستمری ناچیز ۳۵۰ هزار تومنی در ماه دارند ..ایا کسی الان در این گرانی میتونه با ماهی ۳۵۰ هزار تومن زندگی کنه ؟ قبض اب و‌برق و گاز برای مددجویان بهزیستی باید رایگان بشه ..البته اگر. عدالتی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
مددجویان بهزیستی هزار درجه زیر خط فقر هستند ‌‌‌..ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری دارند ...با این شرایط گرانی در سال ۱۴۰۰ با کدوم پول قبض اب و برق و گاز را بدهند؟ کارمندی که ۷ میلیون حقوق داره ایا با مددجوی بهزیستی که ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری داره یکی هست ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مستمری مددجویان کمیته و بهزیستی رو زیاد کنید تا عدالت بر قرار شود وگر نه خورده تون نشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
الهام صادقی
۱۶:۱۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مستمری مددجویان بهزیستی باید متناسب با تورم و گرانی موجود و خط فقر افزایشی شود ..نه اینکه ۲۰ درصد به چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی اضافه بشه... بعد اسمشو بذارند افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۱ با این گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
نباید رایگان بشه شاید بیش از حد مصرف کند مددجو یا هر مشترکی هر کس زیر حدالگو مصرف کرد رایگان باشه خیلیا هم بدروغ زیر پوشش کمیته امداد هستن آمار غلط دادن مثل کمک معیشتی پولدارا میگیرن بجای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
شما که اینو میگی ..این هم درنظر بگیر که یک معلول بهزیستی یا زن بی سرپرست با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری نمیتونه قبض اب و برق و گاز پرداخت کنه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
میتونن برای اینکه بیش از الگو مصرف نکنن برای آب برق و گاز در طول ماه سقف براشون در نظر گرفته بشه که اگر بیشتر شده مبلغشو پرداخت کنند این کار باید نهایتا صورت بگیره نه اینکه اصلا هیچ کاری صورت نگیره
Iran (Islamic Republic of)
غفور
۱۴:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مددجویان امداد و بهزیستی مظلوم ترین اقشار مملکت هستند که دستشان به هیچ جایی بند نیست تو این مملکت که جوانان سالم و تحصیلکرده و حتی افراد حقوق بگیر از مخارج زندگی خود درمانده اند آنوقت این مددجویان که بلااستثناء همگی بنوعی مشکل جسمی و روحی داشته و اکثراً پیر و ازکارافتاده هستند و هیچ درآمد دیگری ندارند از طرفی پیش خانواده و اقوام خود دارای شخصیت و آبرو هستند واقعا با این مستمری باید چکار کنند مخصوصا این دم عیدی که کوچک ترها انتظار خرجی و کفش و لباس و عیدی و مخارج مختلف دارند، واقعا از انصاف به دوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ولی افزایش حقوق های بالای سی پنج 35میلیون بلافاصله ابلاغ میشود،
مجریان محترم قانون البته بعضی و گاها قوانین را طبق سلیقه شخصی خود تفسیر و اجرا میکنند یک مددجو نگون بخت پیر مرد و پیر زن بیمار ازکارافتاده دارای فرزند و نوه و نتیجه پانصد هزار تومان مستمری میگیرد حتی نمی تواند به نوه هاش عیدی بدهد حالا کی باید از کی خجالت بکشد،چه راحت تمام وعده و وعید ها بکلی فراموش میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
یه قرون بده آش به همین خیال باش اگه دولتهای گذشته تا به امروز بفکر مردم بودند فقر بیداد نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
رایگان کردن اب و برق و گاز کلا کار غلطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
یک معلول بهزیستی با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری چطور قبض اب و برق و گاز بدهد؟ بره گدایی کنه ؟ یا دزدی ! به نظرتون کدومش کار درستی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
الهی هر کی مال مدد جویان را میخوره تو گلوش گیر کنه بمیره // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اگه راست میگید مستمری کمیته و بهزیستی رو افزایش بدبد که تو فقر دستو پا میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
الان مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن هست اون هم در خط فقر چند میلیون تومنی ...اگه افزایشی باشه نهایت ۲۰ درصد بشه ماهی ۵۰۰ هزار تومن که جوابگوی نان خالی مددجویان بهزیستی هم نمیشه ...عدالتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خجالت بکشید با ابروی این ملت بازی نکنید خیلی از همین مددجویان ابرودارن یعنی مجبورن وگرنه ابرو ی انسان ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
معلول بدبخت با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری چطور قبض اب و برق و گاز پرداخت کنه ؟ از خدا بترسید از اه مظلومین بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ولی برای پایگاه های بسیج مجانی شد با پول بیت المال دارن رمز ارز استخراج میکنن هر چیم ویدئو و عکس از فعالیتهاشون منتشر میشه ولی بازم کسی پیگیری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
بااین وضع گرونی وتورم و بازار تازان به نظر من هر خانواده ای در ماه پنج میلیون درآمد داشته باشه فقیره پس همه جزو کمیته امداد هستند.بیشتر گرونیها هم از خود اداره جات ودولت محترم اعمال شده.مثلا همین قبض‌های آب برق گاز.دولت تو این تحریمها چه خدمات حمایتی از مردم کرده؟نمیتونه طرح کوپن رواجراکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام‌
شما می دونی مستمری یک معلول بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن هست ‌‌به نظر شما ایا با این مبلغ میشه الان زندگی کرد ؟ تازه شما معلولیت هم نداری
Germany
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
وقتی قرار هست مصوبه ای اجرا نشود چه لزومی به تصویب و اعلام آن است؟ توهین بالاتر از این به شعور یک ملت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اونقدری که نمایش داده میشود خدمت وکار مفید انجام نمیشود بخصوص برای معلولین شدید بهزیستی، متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
mohammad fakhri
۱۰:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
همه دنیا میدانند ایران بدترین کشور جهان است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
مرگ بر منافق و طرفدارانش
۱۲
آخرین اخبار