شهروندان انگلیس در اعتراض به تورم و افزایش مخارج زندگی به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - شهروندان انگلیسی در اعتراض به تورم، افزایش مخارج و افزایش هزینه انرژی، امروز (شنبه) در جا‌های مختلف این کشور به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند.

طبق گزارش دیلی میل، این معترضان پلاکارد‌هایی به همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود: «از ثروتمندان مالیات بگیرید.»

گروه «مجمع خلق» مردم را برای حضور در تظاهرات دعوت کرده و اتحادیه‌های کارگری انگلیس نیز از آن‌ها حمایت کردند. معترضان در نیوکاسل روی پلاکاردهایشان نوشتند «حقه‌بازان محافظه‌کار»، بر روی پلاکاردی که در دست کودک خردسالی قرار داشت نوشته شده بود «من می‌توانم از بوریس (جانسون) بهتر کار کنم».

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 01

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 02

«لورا پیدکاک» دبیر گروه مجمع خلق و نماینده سابق حزب کارگر انگلیس، با اشاره به تظاهرات امروز و نارضایتی مردم گفت: «کارگران توان کار کردن بیشتر از این را ندارند، و سالمندان نیز در زمستان با خانه‌های سردی مواجهند، مردم نمی‌توانند هزینه‌های فرزندان خود را برآورده کنند. مرد مشاهد نارضایتی در جامعه هستند، در حالی که ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند و دولت هم هیچ کمکی نمی‌کند. پس ما به خیابان‌ها می‌آییم تا بگوییم باید چنین چیز‌هایی متوقف شود.»

«فرانک هیثکوت» رئیس اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی انگلیس، نیز با اشاره به اعتراضات گفت: «امکانات گرمایشی، سوخت، هزینه‌های حمل و نقل و سهم بیمه ملی با افزایش بها روبه‌رو شده و همزمان شاهد کاهش حقوق و دستمزد‌ها هستیم که همین به بحران در زندگی مردم رسیده است.»

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 03

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 04

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 06

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 07

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 08

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 09

تظاهرات شهروندان انگلیس به افزایش هزینه‌های زندگی 10

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
در کدوم کشور طی سه سال خونه ده برابر میشه ماشین هشت برابر میشه پوشاک و خوراک و مواد غذایی چند برابر میشه ؟؟؟!!! یعنی تورم هزار درصدی در حوزه مسکن تورم هشتصد درصدی در حوزه خودرو تورم پانصد و ششصد درصدی در حوزه خوراک و مواد غذایی !!! حتی برنج که قوت غالب مردم هستش رو در نظر بگیرید برنج هاشمی تا همین سه سال پیش بود کیلویی پانزده تومن حالا شده کیلویی هشتاد تا صد هزار تومن !!! در این یک سال برنج حداقل دو برابر شده !!! آیا حقوق ها و دستمزدها هم متناسب با تورم بالا میره یا موقع افزایش حقوق بازی در میارن و بیشترین فشار روی قشر کارگر و بعضی کارمندان هستش ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
آخی چقدر بدبختن. خدا بهشون کمک کنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اینا جای ما باشن چیکار میکنن؟
آخرین اخبار