سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت:در آستانه سال جدید و فعالیت تعداد زیادی از دستفروشان تبریز از سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان بازار رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -مطلبی  گفت: سامانه بازار برای ساماندهی دستفروشان به صورت هوشمند، توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز طراحی و به مرحله اجرا درآمد.

دستفروشان بعد از ثبت‌نام و درج مشخصات کامل در سامانه بازار، توسط این سامانه به صورت هوشمند در محل‌های تعیین شده ساماندهی می‌شوند.

 تمامی مراحل ساماندهی از ثبت‌نام تا تعیین محل به‌صورت هوشمند توسط این سامانه انجام می‌گیرد.

برای جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق و احقاق حق دستفروشان هیچ‌گونه دخل و تصرف انسانی در انتخاب محل‌ها برای آن‌ها دخیل نیست و همه محل‌ها به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند توسط سامانه بازار انتخاب می‌شود.

 اولویت با آن دسته از دستفروشان است که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

 مرحله نخست ساماندهی دستفروشان در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۸ واقع در خیابان شهید محققی (سه راه امین) خواهد بود و طی روز‌های آینده نیز تمامی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به‌صورت هوشمند توسط سامانه بازار ساماندهی می‌شوند.

 از دستفروشان درخواست  می شود برای سهولت در ساماندهی با مراجعه به سامانه بازار (Bazar.tabriz.ir) و ثبت مشخصات کامل، شهرداری تبریز را در ساماندهی یاری کنند و با مسئولان مربوطه همکاری و تعامل لازمه را داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میر مجتبی صباحی
۱۶:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من چجوری ثبت نام کنم