رئیس دفتر مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: برخی دستگاه‌ها با قوانین جدید صدور مجوز کسب و کارها بیگانه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - امیر سیاح گفت: دستگاه‌ها تا ۱۸ اسفند باید دو کار اصلی انجام دهند؛ اول این که شرایط صدور همه مجوز‌ها را شفاف کنند تا متقاضیان بدانند که می‌توانند مجوز دریافت کنند یا خیر! و دوم اینکه دستگاه‌ها باید به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شوند تا مردم بتواند به صورت الکترونیکی مجوز دریافت کنند.

او گفت:جرم انگاری شده تا اگر دستگاه‌ها از تکلیف قانونی شانه خالی کنند با آن‌ها برخورد شود و سران سه قوه عزم شان جزم شده که با دستگاه‌های متخلف برخورد کنند.

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که خیلی از قانون‌های مجوز کسب و کار قابل تفسیر است و این موارد باید روشن شود.

دستگاه‌های مختلف حداکثر تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ فرصت دارند تا به درگاه ملی مجوز‌ها ملحق شوند و برای صدور مجوز‌های کسب و کار استعلامات را به صورت الکترونیک انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سازمان امور مالیاتی بارها گفته برای سر و سامان دادن و نظم بخشی کسب و کارها و کارتخوان ها وارد عمل شده و حالا قبل از اینکه مجوز های کسب و کار تسهیل و امضای طلایی از ۱۸ اسفند حذف شود با تهدید و اولتیماتوم نسبت به قطع سامانه های بانکی و کارتخوان ها تا ۳۰ بهمن اقدام می نماید . در حالی که باید اول شرایط سهل و روان مجوز های کسب و کار انجام و سپس هر کسی مجوز نداشت امور مالیاتی ورود و اقدام کند .
Germany
کارتخوان پزشکان را به شبکه مالیاتی وصل کنید!
۲۳:۲۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
کارتخوان پزشکان را به شبکه مالیاتی وصل کنید!
مشاوره آنلاین پزشکی که اول باید پول را به حساب انها ریخته شود بدون کارتخوان
مشاوره از طریق واتس اپ ممنوع!!
ظرفیت دانشجویان پزشکی در سال را 100 برابر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سرقت خودرو غیر قابل تحمل شده
آخرین اخبار