«برف بی صدا می‌بارد» با ۲۶.۵ درصد مخاطب در نیمه اول بهمن، در صدر سریال‌های تلویزیون قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - سریال «برف بی صدا می‌بارد» از شبکه سه سیما با ۲۶.۵ درصد مخاطب در نیمه اول بهمن در صدر سریال‌های تلویزیون قرار گرفته است.

بر مبنای این آمار در نیمه اول بهمن، سریال‌های «برف بی صدا می‌بارد» و «پلاک ۱۳» از شبکه سه سیما و «نوار زرد ۲» از شبکه دو سیما به ترتیب با ۲۶.۵ درصد، ۱۸.۳ درصد و ۱۵.۵ درصد، بیشترین بیننده را داشته‌اند.

از بین سریال‌های باز پخش شده سیما در نیمه اول بهمن، «پایتخت ۴» از شبکه تماشا با ۱۶.۵ درصد در صدر پربیننده‌ترین سریال‌ها بود. «کلاه پهلوی» و «دزد و پلیس» از شبکه آی فیلم نیز با درصد مشترک ۶.۴ در رده‌های بعدی قرار دارند.

سریال‌های بازپخش شده شبکه‌های استانی، ۲۲.۲ درصد بیننده در نیمه اول بهمن را داشته‌اند. در نیمه اول بهمن ۳۱.۵ درصد بیننده شبکه نمایش خانگی بوده‌اند.

۱۵.۲ درصد پاسخگویان، بیننده تکرار سریال‌های سیما در نیمه اول بهمن از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی بوده‌اند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام...لطفا پیگیری کنید چرا پولهای این مردم بینوا رو اینجوری هدر میدن..این سریال برف بی صدا می بارد چند قسمته؟ دقیقا کارگردانش بیاد بگه اگه من ده قیمتش رو نبینم چی از دست میدم؟این چه مسخره بازی که درست کردید؟ اگه اب بستن به فیلم و پول گرفتن بابت هر دقیقه این فیلم از جیب بیت المال هدف بوده که دقیقا به هدفش رسیده ...الان61 قسمت رد شده ..اگر لطف کنم کل سریال تا الان 5 قسمت نباید بیشتر میبود. هیچی نداره سریال ..دقیقا وقت کشی و پول حروم کنی